FOKUS ako prvý na Slovensku a v Českej republike prináša prelomový koncept starostlivosti o zrak

Najväčšia sieť očných optík na Slovensku a v Českej republike FOKUS patriaca do skupiny MiddleCap Group spustí od mája unikátny koncept nadštandardnej starostlivosti o zrak zákazníka, ktorého súčasťou je dvojročná garancia bezplatnej výmeny dioptrických okuliarov z kolekcie okuliarových rámov privátnej značky OKKO, vyrábanej výhradne pre sieť očných optík FOKUS.

04.05.2021 00:00
fokus, PR článok, reklama, nepoužívať

Unikátny koncept pod názvom OKKO DIOPTRICKÝ PROGRAM rozširuje rokmi zaužívané postupy predaja a starostlivosti o zákazníka v sieti očných optík FOKUS v Česku a na Slovensku. Službu bude FOKUS poskytovať v oboch krajinách ako prvá a zatiaľ jediná optika. Stavebným prvkom nového konceptu je balík zákazníckych benefitov, ktoré sa viažu k ultimátnej starostlivosti o zrak – dvojročná garancia bezplatnej výmeny dioptrických okuliarov, pravidelné a bezplatné vyšetrenie zraku každých 12 mesiacov, výmena dioptrických skiel v prípade zmeny dioptrie +/- 1 dioptria a možnosť bezplatného neobmedzeného využitia servisu dioptrických okuliarov. Koncept OKKO tak adresuje príplatkové požiadavky zákazníkov ako automatickú súčasť starostlivosti o zrak.

fokus2, PR článok, reklama, nepoužívať

„Nový dioptrický program OKKO rozširuje spôsob predaja a starostlivosti o zákazníka. Toto je ďalší krok, ktorý potvrdzuje líderskú pozíciu FOKUSU na oboch trhoch. Veríme, že tento inovatívny prístup prinesie zvýšený komfort pre zákazníka ako aj revolúciu na trh očných optík,“ dodáva Martin Proksa, Head of Private Equity MiddleCap Group.

Okrem benefitov nadštandardnej starostlivosti o zrak si vďaka programu OKKO môžu zákazníci FOKUSU dopriať okuliarové rámy v štyroch produktových líniách OKKO IDEAL, OKKO ELEGANT, OKKO ACTIVE a OKKO PRO. Každá produktová línia je vytvorená na základe špecifických potrieb, dizajnových preferencií a spôsobu využitia okuliarov. Jedným zo spoločných prvkov jednotlivých línií je cena – okuliarový rám značky OKKO je za 1€.

Fokus3, pr článok, reklama, nepoužívať

„Som nesmierne potešený, že ako prví v Českej aj Slovenskej republike zavádzame nový, unikátny koncept starostlivosti o zákazníka OKKO. Vo FOKUSE kladieme veľký dôraz na pravidelnú starostlivosť a meranie zraku, na ktoré ľudia často zabúdajú. Preto sme pripravili programy, vďaka ktorým bude starostlivosť pre zákazníkov FOKUS dostupná kedykoľvek a kdekoľvek. Do programov patria okrem iného aj originálne rámy prispôsobené na česko-slovenský profil tváre s univerzálnou cenou 1€, “ hovorí o „revolúcii“ v starostlivosti o zákazníka v očnej optike Ján Jacina, riaditeľ siete FOKUS.

chyba