Prvý ročník unikátneho projektu Lidl Dvorcheck pozná svojich víťazov.
Kedysi stačilo, aby bol rožok čerstvý a mlieko za dobrú cenu. Dnes je slovenský zákazník náročnejší.
UNICEF predstavuje kampaň JA ÁNO ( v ang. preklade I AM) – spoločné posolstvo na ochranu a posilnenie každého dieťaťa, najmä tých, ktorých životy poznačila vojna, chudoba či zanedbanie.
Nadácia Volkswagen Slovakia dnes slávnostne odovzdala deviatim vybraným neziskovým organizáciám nové vozidlá Volkswagen Golf a Volkswagen Caddy v rámci grantového programu Dobrá flotila – mobilita pre neziskovky.
Spoločne so zákazníkmi pomohol 340 vážne chorým deťom sumou 850 000 eur.
19. septembra sa Slovensko spojí v zbierke Biela pastelka na pomoc nevidiacim a slabozrakým k plnohodnotnejšiemu životu.
19. septembra sa Slovensko spojí v zbierke Biela pastelka na pomoc nevidiacim a slabozrakým k plnohodnotnejšiemu životu.
Tesco znížilo potravinový odpad o 81 %. Tajomstvo úspechu je v rukách kolegov a kolegýň.
Závery Ministerstva sú jednoznačné a sú dôležitým signálom pre celú športovú verejnosť.
Za úspechom mladého talentu sú ukryté hodiny každodenného tréningu, dlhé večery nad knihami, nácviky do noci, víkendy strávené na súťažiach či v laboratóriách.
Dar od VSE zlepší starostlivosť o predčasniatka na Oddelení neonatologickej intenzívnej medicíny Detskej fakultnej nemocnice.