Nemali by sme sa s nikým porovnávať, jedine ak tak so samým sebou.
Čoraz viac rodín je dnes na Slovensku zraniteľných. Hovorí o tom aj rastúci počet rodičov, ktorí žiadajú o pomoc.
Zakladateľ koncernu dm drogerie markt Götz W. Werner sa plne zasadzoval za víziu vytvorenia spoločnosti, ktorá do centra pozornosti stavia ľudí. Takej, ktorá prostredníctvom neustálej obnovy vždy zostáva relevantná a v ktorej sociálne príkladné správanie nie je len slovnou pretvárkou. Svoju silnú trhovú pozíciu dm pravidelne pretavuje do uplatňovania tejto filozofie v praxi. Zmysel pre zodpovedné podnikanie potvrdí aj pri oslave tridsaťročného výročia svojho pôsobenia na Slovensku.
Deti a mladí ľudia vyrastajú obklopení počítačmi, smartfónmi či sociálnymi sieťami, no digitálne zručnosti na Slovensku stále nie sú pre každého samozrejmosťou.
Pri platení daní máte možnosť meniť životy. Venujte 2% zo svojich daní na pomoc Deťom s rakovinou, n. o., ktoré prechádzajú dlhou a náročnou liečbou.
Svetielko nádeje pomáha deťom s onkologickým alebo nevyliečiteľným ochorením a ich rodinám. Súčasťou jeho pomoci je aj podpora psychosociálneho tímu.
Vďaka projektu Lidla zákazníci zachránili viac ako 1 700 ton kvalitného ovocia a zeleniny.
Milanko má vážne choré srdiečko. Žije v Centre pre deti a rodinu. Vďaka pomoci odborného paliatívneho tímu Plamienka mohol osláviť svoj 1 rok života.
Tému inovatívneho využívania energetických zdrojov dm drogerie markt prináša do škôl a školských zariadení prostredníctvom projektu Školy na zelenú. Ten doposiaľ priniesol fotovoltické zariadenia siedmim inštitúciám naprieč Slovenskom.
Lidl so svojimi zákazníkmi robili aj v roku 2024 zo Slovenska lepšie miesto pre život.
Predvianočné obdobie je časom zázrakov, pomoci a spolupatričnosti.
Najväčší slovenský výrobca mäsových výrobkov Mecom Group sa zúčastnil na tohtoročných vianočných trhoch v Humennom.
Lidl Čistinky vyrástli v roku 2024 vo Veľkom Mederi, Levoči, Košiciach Dargovských hrdinov, Rožňave a Považskej Bystrice.
Často sa vraví, že ľudia sú si bližší na Vianoce, pretože práve Vianoce sú obdobím, kedy sa najčastejšie spomalíme a podelíme s tým, čo sme od života dostali.
Giving Friday je v dm drogerie markt prirodzeným nadviazaním na celoročnú stratégiu, ktorá sa vyhýba akciám a masívnym zľavám. Nakupujúcim v kamenných predajniach či online prostredí dm vytvára jednoduchú možnosť, ako pomôcť iným.
Príbeh Katky ukazuje silu podpory od tých, ktorí pri nás stoja v bolesti. Plamienok pomohol jej rodine nájsť cestu, ako sa znovu otvoriť radosti.