Aj tento rok sa marketéri, študenti, ale aj široká verejnosť môžu zapojiť do marketingového kvízu MarkeKing. Pri tvorbe druhého ročníka oslovila agentúra MullenLowe GGK spoločnosť 2muse a spoločne vytvorili unikátny prieskum, ktorý zmapoval správanie a názory slovenských spotrebiteľov a na základe výsledkov výskumu sa pripravili kvízové otázky.
To znamená, že správne odpovede nikto dopredu nepozná a ani sa nedajú vygoogliť. Tento ročník MarkeKingu bude výhradne o marketingovej intuícii!
Súťažiacich čaká 10 otázok, ktoré dôkladne preveria ich intuíciu z oblasti marketingu a reklamy… a trošku aj znalosť slovenskej spoločnosti.
Všetci absolventi kvízu budú v žrebovaní o úplne fantastické ceny:
- kurz na DIGITÁLNEJ UNIVERZITE podľa vlastného výberu
- odborná literatúra z oblasti marketingu a reklamy
- predplatné časopisu Stratégie
- Premium predplatné Refresher
- merch MarkeKing
Spustenie druhého ročníka MarkeKingu je symbolickým ukončením mimoriadne úspešného roku agentúry MullenLowe GGK. Agentúra získala 8 nových klientov, rozšírila sa o 15 nových ľudí a štruktúra agentúry sa obohatila o novú digitálnu divíziu PROFERO.
Otestovať svoju marketingovú intuíciu a zapojiť sa do hry o super ceny môžete aj vy na stránke www.markeking.sk
Držíme palce!