Ak sa chceme oboznámiť s ponukou všetkých predajcov, ktorí ponúkajú to čo hľadáme, tak musíme prezrieť desiatky stránok, čo je časovo naozaj náročné. A preto vznikol komplexný online katalóg nábytku a bytových doplnkov topbyvanie.sk!
Ako funguje tento online katalóg
Tvorcovia katalógu sa snažili vyriešiť problém potenciálneho zákazníka, ktorý trávil hodiny a hodiny hľadaním ideálneho produktu naprieč internetom. Zobrali preto ponuku overených internetových predajcov a spojili ju na jednom mieste, na stránke www.topbyvanie.sk. Človek si tam môže z pohodlia domova nájsť tovar presne podľa svojich predstáv. Produkty sú prehľadne zatriedené do kategórií , čo uľahčuje porovnávanie cien, materiálov, prevedenia či ceny dopravy. Produkty v každej kategórii možno filtrovať podľa rôznych parametrov, akými sú napríklad farba, rozmer či štýl. Veľkou výhodou tohto katalógu pre moderného človeka je aj to, že je ručne triedený a poskytuje oveľa viac žiadaných parametrov nábytku než na aké sme zvyknutí v internetových obchodoch. Prepracovaná funkcionalita katalógu zjednoduší a spríjemní výber tovaru a poteší každého náročného zákazníka. Pozrite si krátku video vizitku:
Nákup produktov z katalógu je bezpečný
Problém s nákupom na internete je veľmi častým javom. Neserióznych a neférových predajcov pribúda každým dňom a človek si preto musí dať pozor. Obchodníci, ktorí sú skrytí za rúškom internetu si dovolia voči zákazníkom oveľa viac. A tomuto sa snaží projekt TopByvanie.sk zabrániť.
Do svojho katalógu zaraďuje iba osvedčených predajcov, ktorí majú pozitívne recenzie od svojich zákazníkov – dodržiavajú dohodnuté pravidlá, vychádzajú v ústrety a dbajú na svoju dobrú povesť. Nie je totiž nič horšie než riešiť problémy s nevybavenou reklamáciou či výmenu poškodeného tovaru. Nočnou morou je i to, ak tovar mešká niekoľko týždňov, prípadne sa k zákazníkovi vôbec nedostane.
Výhoda aj pre internetové obchody
Ako sme už spomínali, obchodov na internete je stále viac. Presadiť sa nie je vôbec jednoduché. Klasická reklama je drahá, čoraz menej efektívna a človek je ňou doslova zaplavený. Menší predajca nábytku si navyše nemôže dovoliť financovať spoty v televízii či pokryť svoju záujmovú plochu bilboardmi. Bannerová reklama na internete rovnako častokrát nevedie k želaným výsledkom. Ba priam naopak. Často sa stáva, že internetový obchod nakúpi drahú reklamu, ktorá nezabezpečí predaj a neprinesie žiaden efekt .
A práve tu prichádza na scénu online katalóg, ktorý do internetového obchodu nasmeruje cieľovú skupinu ľudí, ktorí s veľkou pravdepodobnosťou aj nakúpia. Z údajov, ktoré nám zapojení partneri poskytli vieme, že sme viacerým internetovým obchodom zvýšili predaje rádovo až o niekoľko desiatok %.
Kto stojí za vznikom tohto projektu?
Tento projekt je dielom skupinky mladých ľudí, ktorí tvoria webové stránky s pridanou hodnotou, ktoré pomáhajú s nákupom v rôznych segmentoch. Určite poznáte recenzný web www.spotrebitelskytest.sk a módny katalóg www.topmoda.sk . Ak chcete tvorcom pomôcť s týmito ale aj ďalšími prospešnými projektmi, napíšte im, určite sa potešia. Úplne postačí, ak sa podelíte o svoje nápady, návrhy a postrehy. Konštruktívna kritika je na nezaplatenie.