Výsledky ich práce máme možnosť zhodnotiť napríklad na Olympijských hrách, ale aj na iných svetových reprezentačných podujatiach. A ako je to na Slovensku? Aj v tejto oblasti pozorujeme istý pokrok. Pre LOH v roku 2012 firma Alpine Pro priniesla reprezentačnú kolekciu v duchu tradičných čičmianskych vzorov.
S nápadom prišla česká agentúra zameraná na športový marketing. Spolu so slovenskou PR agentúrou vytvorili koncept, ktorý bol v našich podmienkach novátorský. Tento štýl kvalitatívne posunula kolekcia oblečenia na ZOH v Soči v roku 2014, a to v použití a zakomponovaní tradičných ornamentálnych prvkov z Čičmian, najmä motívu srdca. Veď koho by nezaujalo všadeprítomné čičmianske srdce na svetroch, šáloch či čiapkách?
Nielen ornamenty sa môžu stať súčasťou trendového oblečenia športového štýlu, ale napríklad aj slovenská hymna. Spoločnosť Nike vytvorila pre našu hokejovú reprezentáciu na ZOH v 2014 v Soči veľmi populárny dres so slovami našej hymny a tak inšpirovala slovenských výrobcov k aplikácii slovenskej hymny na svojom oblečení. Potvrdzuje sa, že trend spájať športové a fanúšikovské oblečenie so špecifickými znakmi a symbolmi Slovenska je prijímaný slovenskou verejnosťou so sympatiami.
V našom obchode FANATIK & FAJN SLOVENSKO nájdete veľa z toho, o čo sa snažia firmy v rámci športovej prezentácie Slovenska.
Príjemné zážitky z MS 2015 v hokeji a dobrý pocit z oblečenia reprezentujúceho našu krajinu vám želá náš kolektív. Nájdete nás Laurinská 6, Bratislava-staré mesto alebo na www.fanatik.sk