OMNICOM MEDIA GROUP sa stala vedúcou mediálnou agentúrou pre H.J. HEINZ

Omnicom Media Group, divízia mediálnych služieb Omnicom Group Inc., sa stala hlavnou mediálnou agentúrou pre H. J. Heinz, keď vyhrala mediálne plánovanie a nákup pre všetky medzinárodné trhy – zákazku, ktorá predstavuje približne 70% celkového mediálneho rozpočtu Heinz.

23.05.2014 08:19

Výhra je výsledkom šesťmesačného výberového konania, ktorého cieľom bola konsolidácia mediálnych aktivít Heinz, doposiaľ rozdelených medzi 20 agentúr po celom svete, a lepšie využitie mediálnych investícií. Nové partnerstvo sa rozbehne 1. júla.

Heinz Logo

Spoločnosť H. J. Heinz, ktorá má globálne sídlo v Pittsburgu, Pennsylvania, je najglobálnejšou zo všetkých amerických potravinárskych firiem. Je známa na 6 kontinentoch vďaka svojim ikonickým značkám a produktom, ktoré sa distribuujú vo viac ako 200 krajinách sveta, pričom je jednotkou alebo dvojkou na päťdesiatich trhoch. Okrem svojej hlavnej značky kečupov spoločnosť vyrába omáčky, polievky, fazuľové konzervy, cestoviny a detskú výživu (ktorá predstavuje tretinu celkového predaja firmy) pod značkou Heinz, ako aj výrobky zo zemiakov Ore-Ida, Weight Watchers, Smart Ones, snacky T. G. I. Friday a produkty pre dojčatá Plasmon.

Vo vyhlásení nového partnerstva Heinz vyzdvihol silu a konzistentnosť globálnej siete Omnicom na medzinárodných trhoch, ako aj hĺbku a rozsah jej analytickej platformy, ako kľúčové faktory pri rozhodovaní.

„Nikto nechápe lepšie, aké dôležité je prinášať kvalitu a konzistenciu – každý deň, pri každom produkte, v každej krajine a v čoraz náročnejšom a konkurenčnejšom prostredí – než spoločnosť, ktorá je jednotkou vo svojej kategórií vo viac ako 50 krajinách sveta,“ hovorí Daryl Simm, prezident a CEO Omnicom Media Group Worldwide. „Vedomie, že sme splnili ich požiadavky je potvrdením kvality našej práce, našich zdrojov a našich ľudí.“

O Omnicom Media Group
Omnicom Media Group (OMG) je divíziou mediálnych služieb Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), poprednej globálnej reklamnej, marketingovej a komunikačnej spoločnosti, ktorá poskytuje služby viac ako 5 000 klientom vo vyše 100 krajinách sveta. Súčasťou Omnicom Media Group sú mediálne siete OMD a PHD, divízia pre marketingové technológie Annalect a množstvo špecializovaných mediálnych komunikačných spoločností.

Na Slovensku pôsobí Omnicom Media Group od roku 2006 a zastrešuje mediálne agentúry OMD Slovakia, PHD, divízie špecializované na digitálnu reklamu Resolution Media, Accuen a divíziu Brand Science zameranú na mediálny výskum a ekonometrické modelovanie.

chyba