Výhra je výsledkom šesťmesačného výberového konania, ktorého cieľom bola konsolidácia mediálnych aktivít Heinz, doposiaľ rozdelených medzi 20 agentúr po celom svete, a lepšie využitie mediálnych investícií. Nové partnerstvo sa rozbehne 1. júla.
Spoločnosť H. J. Heinz, ktorá má globálne sídlo v Pittsburgu, Pennsylvania, je najglobálnejšou zo všetkých amerických potravinárskych firiem. Je známa na 6 kontinentoch vďaka svojim ikonickým značkám a produktom, ktoré sa distribuujú vo viac ako 200 krajinách sveta, pričom je jednotkou alebo dvojkou na päťdesiatich trhoch. Okrem svojej hlavnej značky kečupov spoločnosť vyrába omáčky, polievky, fazuľové konzervy, cestoviny a detskú výživu (ktorá predstavuje tretinu celkového predaja firmy) pod značkou Heinz, ako aj výrobky zo zemiakov Ore-Ida, Weight Watchers, Smart Ones, snacky T. G. I. Friday a produkty pre dojčatá Plasmon.
Vo vyhlásení nového partnerstva Heinz vyzdvihol silu a konzistentnosť globálnej siete Omnicom na medzinárodných trhoch, ako aj hĺbku a rozsah jej analytickej platformy, ako kľúčové faktory pri rozhodovaní.
„Nikto nechápe lepšie, aké dôležité je prinášať kvalitu a konzistenciu – každý deň, pri každom produkte, v každej krajine a v čoraz náročnejšom a konkurenčnejšom prostredí – než spoločnosť, ktorá je jednotkou vo svojej kategórií vo viac ako 50 krajinách sveta,“ hovorí Daryl Simm, prezident a CEO Omnicom Media Group Worldwide. „Vedomie, že sme splnili ich požiadavky je potvrdením kvality našej práce, našich zdrojov a našich ľudí.“
O Omnicom Media Group
Omnicom Media Group (OMG) je divíziou mediálnych služieb Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), poprednej globálnej reklamnej, marketingovej a komunikačnej spoločnosti, ktorá poskytuje služby viac ako 5 000 klientom vo vyše 100 krajinách sveta. Súčasťou Omnicom Media Group sú mediálne siete OMD a PHD, divízia pre marketingové technológie Annalect a množstvo špecializovaných mediálnych komunikačných spoločností.
Na Slovensku pôsobí Omnicom Media Group od roku 2006 a zastrešuje mediálne agentúry OMD Slovakia, PHD, divízie špecializované na digitálnu reklamu Resolution Media, Accuen a divíziu Brand Science zameranú na mediálny výskum a ekonometrické modelovanie.