Kinoreklama v Cinema City je jedinečný komunikačný nástroj

Poradíme Vám, ako vyťažiť maximálny efekt zo svojej marketingovej komunikácie vďaka kinoreklame v Cinema City, pričom spoty sú len jednou z viacerých možností.

29.11.2019 00:00
Cinemacity, PR článok, nepoužívať Foto:

Pri pohľade na výhody kinoreklamy nie je divu, že sa za poslednú dekádu zo strany slovenských zadávateľov inzercie o tento spôsob marketingovej komunikácie v sieti kín Cinema City výrazne zvýšil záujem. „Tento rok sa k našim novým klientom, ktorí sa rozhodli zaradiť kinoreklamu v Cinema City do svojej komunikácie, zaraďujú napríklad spoločnosti Kaufland či Mercedes-Benz,“ hovorí Lucia Kršáková, Media Sales Manažérka divízie New Age Advertising Slovensko, ktorá pre Cinema City exkluzívne zabezpečuje predaj reklamného priestoru.

Jednou z naozaj silných stránok kinoreklamy je možnosť vysoko efektívneho komunikačného zacielenia na východiskovú veľmi širokú cieľovú skupinu. Toho je možné v sieti kín Cinema City dosiahnuť hneď niekoľkými spôsobmi od výberu konkrétneho filmu, cez mix filmov rovnakého žánru či rovnakého profilu publika až po voľbu technologického formátu, akým je napríklad 4DX. Okrem toho je možné efektivitu spotov na plátne ďalej umocniť i dodatočnými aktivitami v priestoroch multiplexov (tzv. off-screen). V tomto smere patrí k najúčinnejším nástrojom reklama na posteroch či plazmových obrazovkách, rozdávanie vzoriek (sampling) či súťaže spojené s nákupom vstupenky. Vďaka novým technológiám sa i pri kinoreklame otvárajú ďalšie inovatívne možnosti s veľkým potenciálom. Jedná sa napríklad o prepojenie s mobilnými aplikáciami, či ďalšie inovácie v oblasti interaktívnych technológií.

Foto: PR servis
Cinemacity, PR článok, nepoužívať

Návštevník kina zameriava svoju pozornosť na pozitívny kontext reklamného posolstva a omnoho viac sa koncentruje vďaka tomu, že na neho nepôsobia tak rušivé vplyvy, ako u iných bežne užívaných reklamných foriem. V kine je tiež vďaka špičkovej audiovizuálnej technike celkovo otvorenejší intenzívnejšiemu vnímaniu reklamy a berie ju ako zdroj plnohodnotných informácií.

Ďalším z podstatných stavebných kameňov úspechu a obľuby kinoreklamy je technologická vyspelosť kinosál Cinema City, ktorá je samozrejme plne k dispozícii i zadávateľom inzercie a dokáže zážitok z ich spotu maximálne umocniť.

Odborníci z New Age Advertising Vám radi poradia s voľbou konkrétnej stratégie tak, aby efekt vašej kampane bol čo najlepší.

Foto: PR servis
Cinemacity, PR článok, nepoužívať
chyba