Kampaň drzá ako hiphop
Vidíme hiphoperský „battle“ ako metaforu boja, ktorý musia deti zvádzať dennodenne v nemocnici, vizuály skôr pripomínajú cover hiphopového albumu a rozhlasový spot je súťaž vo freestyle rape. Aj takto môže vyzerať kampaň, ktorá chce motivovať ľudí na darovanie 2 % z daní na podporu detí s onkologickým ochorením.
Chemoška a biele steny, s rakovinou sranda neni
Hiphopová kultúra tradične oslavuje ťažké detstvo a drsné príbehy, hláška „vychovala ma ulica“ je už dnes klišé hiphopových textov. A predsa existujú deti, ktoré zažili už v útlom detstve veci, pred ktorým blednú aj tie najdrsnejšie hiphopové historky. Nevychovala ich totiž „len“ ulica, ale nemocnica. Ako spieva dievča v rozhlasovom spote, „chemoška a biele steny, s rakovinou sranda neni“.
Deti podporuje aj Separ
Súčasťou netradičnej reklamnej kampane je aj známy raper Separ. Do spotu venoval nielen svoju hudbu, ale dokonca si v ňom aj sám zahral. Plánujete tiež osobne navštíviť detskú onkológiu a venovať deťom šatky, ktoré osobne navrhol. Pre Separa nejde o bežnú spoluprác. O raperovi je známe, že sám bol onkologickým pacientom.
Darujte 2 % organizácii Deťom s rakovinou
Ak vás kampaň zaujala a chcete pomôcť deťom, ktoré vychovala nemocnica, darujte tento rok svoje 2 % z daní organizácii Deťom s rakovinou. Vaše peniaze pomôžu detským pacientom na Klinike detskej hematológie a onkológie Národného ústavu detských chorôb.
Organizáciu vedú rodičia detí, ktoré sa liečili na bratislavskej detskej onkológii. Prešli si s nimi dlhodobou náročnou liečbou, a preto vedia, čo to pre rodiny s takto chorým dieťaťom obnáša. Hlavným cieľom je vybudovať špičkovú kliniku detskej onkológie, neustále zlepšovať podmienky liečby, aby prostredie bolo bezpečné a počet úspešne vyliečených detí bol čo najvyšší.
Viac informácií nájdete na www.detomsrakovinou.sk