„Dialág je to, o čo sa v dm usilujeme, nakoľko práve v dialógu prichádzajú nové riešenia. Preto názor každého v dm je braný vážne, s rešpektom na individuálnu jedinečnosť. Lebo úspechy dm závisia od pričinenia každého spolupracovníka dm,“ vysvetľuje Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt Slovensko.
Manažment dm Slovensko sa na podujatie rozhodol prizvať aj externých odborníkov, ktorých názory sú v odbornej verejnosti brané vážne. V rámci dm Dialogfora tak okrem konateľa dm Slovensko, Martina Podhradského a členov vedenia, vystúpili aj Pavol Zajac, business partner v spoločnosti NielsenIQ, Marian Timoracký, partner spoločnosti MARK BBDO, filozofka a fenomenologička Anna Hogenová a filozof ekonómie Tomáš Sedláček. Veľkú pozornosť vzbudilo aj vystúpenie hlavného konateľa dm Rakúsko Martina Engelmanna, ktorý priblížil, ako vníma budúcnosť celého koncernu.