„Aktuálne mame vo franšízovej sieti viac ako 30 pobočiek v 12 krajinách. Naše franšízove licencie pre mestá na Slovensku sme vypredali za pár mesiacov a tak nám nič nebránilo v ďalšej expanzii v zahraničí. Prakticky každý týždeň podpisujeme licenčné zmluvy pre ďalšie krajiny“, vysvetľuje Peter Straňák, Founder & CEO La Donuteria Group.
„Ideme do toho srdcom a veríme že raz budeme silný hráč nielen v Európe, ale aj mimo nej. Máme veľké ambície. Snažíme sa náš koncept nastaviť a vyladiť tak, aby bol svetový, ale tiež nájsť cesty ako ho do sveta predať. Naším snom je disruptovať naše odvetvie, postaviť sa skostnateným veľkým sieťam s tisíckami pobočiek ako je Dunkin Donuts, Krispy Kreme a Tim Hortons, a priniesť zákazníkom nový, svieži, moderný, atraktívny a obľúbenejší koncept.,“ dodáva.
Prečo si otvoriť vlastnú La Donuteriu?
Nečakajte žiadne americké šišky. Na tajnej receptúre tohto chutného dezertu sa pracovalo viac ako rok a vyskúšalo sa viac ako 100 rôznych receptov, kým vznikla kvalita s pečaťou La Donuteria. Nečakajte polotovary. La Donuteria sa môže pýšiť prípravou vlastného karamelu, malinová glazúra je z malín dovážaných z Nemecka, čokoláda sa vozí z Belgicka a vanilka dokonca až z Madagaskaru.
Vedeli ste, že vďaka pomerne nízkej investícii si môžete otvoriť vašu vlastnú La Donuteriu v zahraničí aj vy? Svojimi férovými podmienkami a podporou si už získala dôveru začínajúcich slovenských podnikateľov, ktorí si otvorili predajňu napríklad v Mníchove či až v ďalekom Dánsku.
„Veľmi dobre nám funguje spolupráca so Slovákmi žijúcimi v zahraničí, odhady sú že ich tam pracuje okolo 400 tisíc, zvyčajne ako zamestnanci v gastronómii, službách a podobne. S nami, s našim konceptom, sa zrazu môžu stať entrepreneurmi, vlastníkmi vlastného biznisu, mať vlastné podnikanie, nezávislosť, získať možnosť byť sám sebe šéfom a posúvať sa tak v živote dopredu,“ vysvetľuje Straňák.
„Veľa ľudí ma sen mať svoju vlastnú peknú a štýlovú kaviareň alebo cukráreň, a nás veľmi napĺňa, že im tieto sny pomáhame splniť. Zároveň je gastronómia jeden z najťažších segmentov podnikania, 80% nových konceptov neprežije ani prvé 1–2 roky. Naše know-how odbremení začínajúcich podnikateľov od množstva počiatočných zakopnutí, neúspechov, starosti, nedostatku know-how, drahých chýb a návratov zo slepých uličiek, ktoré stoja veľa času a v neposlednom rade aj peňazí,“ dodáva.
Férové podmienky pre začínajúcich podnikateľov
La Donuteria prináša podnikateľom v zahraničí hotový koncept, na ktorom pracoval medzinárodný tím špecialistov viac ako 3 roky, 12 hodín denne, 7 dní v týždni.Veľkou výhodou konceptu je prevádzková jednoduchosť, ktorá nevyžaduje vyššie kvalifikovaných ľudí, ktorých je v gastronómi nedostatok. Veľkosť priestorov sa pohybuje len v rozmedzí od 40 do 70m2, čo prirodzene znižuje náklady na prenájom. “Väčšinu surovín logisticky zabezpečujeme my a to platí aj pre naše franšízové pobočky, čim výrazne znižujeme starosti a aj obstarávacie ceny pre našich franšízových partnerov,” vysvetľuje Peter Straňák.
Výhody franšízového podnikania s La Donuteria
- Patrí k najobľúbenejším slovenským gastro prevádzkám, za ktorou sú mnohí ochotní cestovať.
- Ide o pomerne férový biznis. S franšízou podnikateľ nezíska len celkové know-how na podnikanie na “kľuč”, ale nemusí sa báť ani zbytočných dlhov, keďže franšízový poplatok platí len vtedy, keď mu pobočka zarába.
- Jednou z hlavných výhod je relatívne nízka celková investícia v porovnaní s inými gastro franšízovými konceptami, a to už od 30.000 – 35.000 EUR, ktorá zahŕňa už všetko potrebné – dizajnové úpravy a zariadenie predajne, vybavenie kuchyne, vstupnú franšízovu licenciu a úvodne zásoby na prvý mesiac.
- Samotná ziskovosť sa pohybuje zvyčajne v menších mestách medzi 3.000 – 5.000 EUR mesačne, vo väčších mestách aj 5.000 – 10.000 EUR mesačne, čo zabezpečuje skutočne rýchlu návratnosť investície.
- V porovnaní so svetovo uznávaným konceptom McDonald’s ide o niekoľko násobne menej náročnú finančnú investíciu. Na franšízu McDonald’s Slovensko totiž musíte mať minimálne 400-tisíc eur, čo je viac ako 10 násobok.
Pre ľudí, ktorý chcú podnikať bez starostí, prípadne nemajú vlastný podnikateslký super-nápad, je to preto ideálna voľba. Všetky informácie nájdete na https://ladonuteria.sk/