1. Identifikovanie zákazníka
Značka je obraz, ktorý sa vytvára a zostáva v mysliach ľudí v kontakte so spoločnosťou a jej produktom dlhodobo. Preto je užitočné vedieť, aký druh ľudí vo vašom okolí je, ako žijú, a ako ich vaša ponuka zaujme. Vytvoriť niečo, čo zostane v ich srdci a s čím sa stotožnia. Zoznam otázok na definovanie dôležitých bodov je triviálny, ale všetko to začína:
- vekom;
- pohlavím;
- miestom bydliska;
- rodinným stavom a počtom detí;
- zamestnanosťou, pozíciou a príjmom;
- túžby a snami;
- využívaním sociálnych sietí.
Pri plánovanom založení spoločnosti na takúto analýzu, zloženú z týchto vecí, určite nezabudnite.
2. Analýza konkurencie
Dôležitá vec pre značku je aj autenticita, originalita a jedinečnosť. Aby ste pochopili, čo je pre vás v tomto smere dôležité, musíte venovať pozornosť aj histórii konkurenta, jeho komunikačným kanálom, poslaniu, webovej stránke, sociálnym sieťam a spôsobom propagácie. Ak si všetko dobre preštudujete, snažte sa byť ešte lepší. S novou ready made spoločnosťou vám čas na takéto zdokonaľovanie určite zostane.
3. Zvýraznenie vašich výhod
Môže to byť cena, inovácia, poloha modernej virtuálnej kancelárie, prístup k práci a zákazníkom, použiteľnosť alebo kreativita. Výhoda môže viesť k zákazníkom, ktorí ju nenašli v iných spoločnostiach. Nestačí však hovoriť – musíte im to ukázať a urobiť s rukopisom jedinečným pre vašu značku.
4. Kvalitný obsah
Čím správnejší a kompetentnejší obsah – tým lepšie. V ére informačného boomu je to nesmierne dôležité. Informácie šírené do sveta cez konkrétnu formu, musia byť samozrejme aj užitočné a relevantné. V opačnom prípade to celé vôbec nemá zmysel.