Na základe daných faktov by mal byť aj ten najdokonalejší plán, ktorý ste si práve vytlačili cez kvalitné tonery HP, dobre prepracovaný, aby sa ani jeden detail nestal dôvodom pre zlyhanie a chybu. S pomocou odborníkov, ktorí sa špecializujú na daný typ marketingových stratégií to bude určite jednoduchšie.
Tisíce úspešných podnikateľov ho využíva
Vďaka modernému call centru môžete návštevnosť svojich obchodných miest zvýšiť až o 40 %, čo nie je naozaj zanedbateľné číslo. Ak by vás to ale dostatočne nemotivovalo, zo 4 nových trhov môžete získať viac ako 15 000 objednávok, a to je už naozaj slušné.
Bezpečná istota
Mobilný marketing sa v podnikaní využíva naozaj vo veľkej miere, a to z niekoľkých dôvodov. Jedným z nich je aj jednoduchšia cesta k spotrebiteľovi a osobnejší kontakt. V prípade klasických e-shopov musíte spĺňať ale určité kritéria, pretože na marketingové účely potrebujete osobné údaje od svojho zákazníka. Tie musia byť uchované a spracovávané podľa zákona.
Istotu vám tento typ marketingu zaistí aj tak, že prostredníctvom rýchleho SMS marketingu sa dostanete k zákazníkovi takmer okamžite. Odhaduje sa, že až 90 % ľudí si každú správu v mobile prečíta do 3 minút. Ak sa teda rozhodujete pre takúto reklamu, určite to bude tá najlepšia cesta.
Takmer tretina ľudí zacielených na reklamné SMS kampane reaguje na korešpondenciu, pričom polovica z tejto skupiny podnikne samotný nákup.
Ako začať?
Keď sa rozhodnete pre integráciu mobilného zariadenia do svojho marketingového plánu, mali by ste začať so základmi: „kto, čo a ako“ vašej stratégii pre mobilné zariadenia najviac pomôže. Musíte si položiť odpovede na nasledovné otázky:
- Kto sú vaši zákazníci a čo sa snažíte dosiahnuť?
- Kto sa bude chcieť zapojiť do vášho mobilného obsahu?
- Aké potreby má vaše publikum?
- Aké mobilné kanály budete používať?
- Aký tón alebo spôsoby použijete na inšpiráciu publika, aby sa zapojilo?
- Ako urobíte váš mobilný obsah pútavým?
- Ako budete informácie zdieľať?
Mobilný marketing predstavuje jedinečný spôsob vytvorenia interaktívnych dialógov so zákazníkmi. Vyžaduje si však zosúladenie kreativity s obmedzenou veľkosťou plochy moderných mobilných telefónov. Ak budú správy krátke, okamžite jasné a účinné a podarí sa vám vytvoriť výzvu na akciu s minimálnym počtom krokov, využijete výhody tohto marketingu naozaj naplno a v prospech vlastného zisku.