UNYP ponúka nový magisterský odbor Digital Marketing and Analytics

Ako významný krok smerom k akademickým inováciám a relevancii, University of New York in Prague (UNYP), v spolupráci s Dublin Business School (DBS), s hrdosťou oznamuje otvorenie programu Master of Science in Digital Marketing and Analytics. Táto iniciatíva je reakciou na stále viac digitalizované globálne obchodné prostredie a ponúka učebné osnovy, ktoré sú progresívne a zakladajú si na praktickej aplikácii.

21.03.2024 00:00
Bez nazvu, pr, nepouzivat

Tieto partnerstvá predstavujú strategické spojenie, ktoré prekračuje geografické hranice a ponúka kurikulum odrážajúce globálne digitálne trendy. Navrhnutý tak, aby vyhovoval ako plnohodnotným, tak čiastočným študentom, program predstavuje významný pokrok vo vzdelávaní v digitálnom marketingu.

Umiestnený v historickom a živom meste Praha, program kombinuje tradičné metódy výučby tvárou v tvár s inovatívnym obsahom na vyžiadanie. Tento zmiešaný prístup umožňuje študentom pracovať s materiálom podľa vlastného uváženia a vytvára vzdelávacie prostredie, ktoré je zároveň náročné a flexibilné. Kurikulum je navrhnuté tak, aby spĺňalo rýchlo sa meniace potreby digitálneho podnikateľského sveta a pripravovalo študentov na využívanie digitálnych technológií pre udržateľný úspech a rast. Titul udeľovaný DBS je svedectvom akademického rigorózneho charakteru programu a jeho medzinárodného postavenia.

Absolventi získajú hlboké a komplexné porozumenie základom digitálneho marketingu a analytikov. Naučia sa používať dáta a vizualizačné nástroje, aplikovať relevantné marketingové modely a robiť etické rozhodnutia v obchodnom kontexte. Program kladie dôraz na rozvoj kritického myslenia, pokročilého písania a výskumných zručností, ktoré vrcholia modulom Capstone, kde si študenti môžu vybrať medzi dizertačnou prácou, projektom aplikovaného výskumu alebo stážou.

Program Master of Science v digitálnom marketingu a analýze je prispôsobený tak, aby vybavil študentov znalosťami a zručnosťami potrebnými na to, aby vynikli v digitálnej ére. Pripravuje študentov, aby proaktívne reagovali na vznikajúce priemyselné trendy a uplatňovali svoje odborné znalosti v situáciách reálneho sveta. Absolventi sú pripravení pokročiť vo svojej kariére alebo si zaistiť zamestnanie vo vysoko dopytovaných pozíciách v odvetviach digitálneho marketingu a analýzy, vrátane pozícií, ako sú:

  • Digitálni špecialisti
  • Poradcovia pre výkon a štatistiky digitálneho marketingu
  • Špecialisti na digitálny marketing
chyba