Tieto partnerstvá predstavujú strategické spojenie, ktoré prekračuje geografické hranice a ponúka kurikulum odrážajúce globálne digitálne trendy. Navrhnutý tak, aby vyhovoval ako plnohodnotným, tak čiastočným študentom, program predstavuje významný pokrok vo vzdelávaní v digitálnom marketingu.
Umiestnený v historickom a živom meste Praha, program kombinuje tradičné metódy výučby tvárou v tvár s inovatívnym obsahom na vyžiadanie. Tento zmiešaný prístup umožňuje študentom pracovať s materiálom podľa vlastného uváženia a vytvára vzdelávacie prostredie, ktoré je zároveň náročné a flexibilné. Kurikulum je navrhnuté tak, aby spĺňalo rýchlo sa meniace potreby digitálneho podnikateľského sveta a pripravovalo študentov na využívanie digitálnych technológií pre udržateľný úspech a rast. Titul udeľovaný DBS je svedectvom akademického rigorózneho charakteru programu a jeho medzinárodného postavenia.
Absolventi získajú hlboké a komplexné porozumenie základom digitálneho marketingu a analytikov. Naučia sa používať dáta a vizualizačné nástroje, aplikovať relevantné marketingové modely a robiť etické rozhodnutia v obchodnom kontexte. Program kladie dôraz na rozvoj kritického myslenia, pokročilého písania a výskumných zručností, ktoré vrcholia modulom Capstone, kde si študenti môžu vybrať medzi dizertačnou prácou, projektom aplikovaného výskumu alebo stážou.
Program Master of Science v digitálnom marketingu a analýze je prispôsobený tak, aby vybavil študentov znalosťami a zručnosťami potrebnými na to, aby vynikli v digitálnej ére. Pripravuje študentov, aby proaktívne reagovali na vznikajúce priemyselné trendy a uplatňovali svoje odborné znalosti v situáciách reálneho sveta. Absolventi sú pripravení pokročiť vo svojej kariére alebo si zaistiť zamestnanie vo vysoko dopytovaných pozíciách v odvetviach digitálneho marketingu a analýzy, vrátane pozícií, ako sú:
- Digitálni špecialisti
- Poradcovia pre výkon a štatistiky digitálneho marketingu
- Špecialisti na digitálny marketing