Našim cieľom je vzbudiť a podporiť záujem študentov vysokých škôl o skúmanie problematiky internetu, so zameraním na jeho uplatnenie ako reklamného média. Zároveň študentov chceme motivovať k vyhľadávaniu nových, inovatívnych riešení v tejto oblasti.
Prihlásiť sa môže každý študent, ktorý úspešne prácu obhájil v príslušnom akademickom roku. Záverečná alebo ročníková práca sa musí tematicky dotýkať internetu ako reklamného média, resp. ako komunikačného nástroja. O tom, či práce spĺňajú kritériá súťaže, a ktoré práce sa dostanú na shortlist najlepších, rozhodne odborná porota v zložení:
Andrej Blanárik – Zakladateľ a spolumajiteľ portálu Zdravie.sk a spoločnosti Sanding
Miroslav Majoroš – Head of Interaction v spoločnosti GroupM
Marek Jakubovie – Digital Planning Director v Universal McCann
Jindřich Staněk – marketingový riaditeľ v spoločnosti Azet.sk
Peter Sasák – Digital Director v agentúre Omnicom Media Group
Marián Pavel – Digital Media Director v spoločnosti 7plus
Veronika Pizano – odborná asistentka Fakulty masmediálnej komunikácie (Univerzita sv. Cyrila a Metoda).
Najlepšie tri práce a školiteľ víťaznej práce získajú finančnú odmenu:
- miesto – 800 EUR
- miesto – 600 EUR
- miesto – 400 EUR
Ocenenie pre školiteľa víťaznej práce – 300 EUR
Prihlasovanie účastníkov a zasielanie súťažných prác: Súťažiaci zašle vyplnený prihlasovací formulár na email sutaz@iabslovakia.sk.
Prihlásiť sa do súťaže je možné do 31. júla 2014. Prihlasovací formulár a viac informácii získate na stránke www.iabslovakia.sk.