Online banka láka na lacnejšie produkty a rýchlejšie služby

Banky to dnes na finančnom trhu nemajú jednoduché, nároky klientov sa neustále zvyšujú. Podľa posledného prieskumu spoločnosti Capgemini, mení trendy v bankovníctve najmä generácia ľudí do 30 rokov. Práve mladí dnes očakávajú, že banka im bude stále poruke, napríklad aj na sociálnych sieťach.

27.10.2014 08:00
zuno inzercia

Banku chceme mať v priateľoch

Najmä online banky, ktoré fungujú výlučne prostredníctvom internetu, si túto zmenu v správaní klientov všimli už skôr. Výnimkou nie je ani Zuno. „Ľudia chcú informácie a odpovede rýchlo a jednoducho a vyžadujú servis na platformách, ktoré dennodenne používajú na komunikáciu. Nemajú záujem stáť v radoch na pobočkách. Sociálne siete nahrádzajú prácu tradičných kanálov,“ potvrdzuje špecialista na sociálne médiá online banky Zuno, Pavel Šafin. Zuno preto sociálne siete využíva naplno, nielen na oznamy o produktových novinkách, ale do štruktúry sociálnych médií zahŕňa aj pravidelný live servis, kedy špecialisti banky radia klientom priamo na stránke. Podľa prieskumu Capgemini sú práve sociálne siete po prvýkrát tým faktorom, ktorý ľudí pri výbere banky začal ovplyvňovať.

Rýchlejšie aj lacnejšie
Banky bez nákladných pobočkových sietí môžu viac investovať nielen do zlepšenia svojich služieb ale tiež vytvoriť lepšie podmienky pre bežné bankové produkty. Napríklad v Zuno môžete získať pôžičku, či refinancovať úver od 6,9 % p.a., čo je dnes najnižší úrok na spotrebných úveroch na trhu. Banka klientom taktiež neúčtuje poplatky navyše za vybavenie pôžičky, ako to v mnohých prípadoch býva. Výhodou tiež je, že všetko vybavíte na internete, takže ušetríte množstvo času.

chyba