AVON vám odhaľuje svoju „pravú tvár“

Rok 2020 je plný zmien pre nás všetkých, rovnako to platí aj pre kozmetickú spoločnosť AVON. Tá sa stala súčasťou poprednej globálnej skupiny Natura & Co a nedávno predstavila svoju novú identitu a odlišný prístup nielen ku kozmetike. Čo však zostáva rovnaké? Jednoznačne dlhodobý cieľ meniť životy žien k lepšiemu.

26.10.2020 00:00
avon, pr clanok, reklama, nepouzivat Foto:

Myslíte si, že poznáte AVON? Naozaj?!

Nová identita značky bola predstavená pri príležitosti 135. narodenín kozmetickej značky. V rámci nej bola spustená aj nová kampaň s názvom – #WatchMeNow / #SledujteMa. Prostredníctvom nej vyzýva verejnosť, aby prehodnotila svoj pohľad na vnímanie ikonickej spoločnosti. AVON od svojho vzniku mení životy žien svojim odlišným prístupom ku kozmetike, teraz mení svoj prístup tak, aby lepšie reflektoval dnešný AVON – ako inovatívnu, odvážnu a inkluzívnu kozmetickú značku.

Foto: Avon
avon, pr clanok, reklama, nepouzivat

Kampaň prináša aj zmenu vizuálnej identity a po desaťročiach aj aktualizáciu loga, rovnako odvážnejší a sebavedomejší tón v komunikácii, ktorým prehovorí ku miliónom kozmetických poradkýň a zákazníčok.

Prostredníctvom sily krásy prináša AVON ľuďom príležitosť na zárobok podľa svojich individuálnych možností a angažuje sa v najrôznejších otázkach zahŕňajúcich aj problematiku domáceho násilia alebo rakoviny prsníka, to všetko už viac ako storočie.

AVON proti domácemu násiliu

Domáce násilie je téma, ktorá by určite nemala byť tabu. Aj keď realita je v mnohých prípadoch práve opačná. Kozmetická spoločnosť AVON spolu s Avon Foundation for Women si uvedomujú jej dôležitosť, preto sa aktívne zapájajú do boja proti domácemu násiliu páchaného na ženách. Doteraz venovali viac ako 80,5 milióna dolárov a pomohli tak 14 miliónom žien.

Prípady domáceho násilia začali celosvetovo narastať aj dôsledkom domácej izolácie v období pandémie Covid-19. Odpoveďou AVONu bol program núdzového grantu #IsolatedNotA­lone. Na Slovensku AVON Foundation podporil sumou 8,000 dolárov Alianciu žien – Cesta späť.

Na november si AVON pripravil ďalšie aktivity, pretože 25. november je Medzinárodný deň pre odstránenie násilia páchaného na ženách. Zároveň počnúc týmto dňom začína kampaň 16 dní aktivizmu proti násiliu páchanému na ženách, do ktorého sa AVON pravidelne zapája.

Foto: Avon
avon, pr clanok, reklama, nepouzviat

AVON za zdravé prsia

Problematike ochorenia rakoviny prsníka sa kozmetická spoločnosť AVON venuje na Slovensku viac ako 20 rokov vďaka projektu AVON za zdravé prsia. Doposiaľ venovala už viac ako 1,45 milióna EUR, ktoré poslúžili na podporu vzdelávania zdravotníckeho personálu, študentov, zlepšenie kvality života a psychosociálnu podporu žien, kúpu diagnostických prístrojov, operačnej techniky a šírenie osvety v rámci prevencie verejnosti na Slovensku. Celosvetovo sa jej v rámci iniciatívy podarilo darovať na screeningové programy viac ako 20 miliónov dolárov.

Tento rok je možné počas jesennej kampane, ktorá končí posledným októbrovým dňom, vyjadriť podporu onkologickým pacientkam prostredníctvom kúpy charitatívneho trička, dobrovoľným príspevkom alebo kúpou špeciálneho kozmetického setu. Všetky vyzbierané finančné prostriedky poslúžia na realizáciu projektu – „Štartovacie balíčky pre bezvlásky“ OZ Tak trocha inak. Po vyhlásení dosiahnutých výsledkov zbierky budú k dispozícii vo vybraných nemocniciach balíčky ženám, ktorým diagnostikovali rakovinu prsníka. Každý balíček obsahuje brožúru s odpoveďami na najčastejšie otázky, šatku a rúž AVON.

Viac informácií nájdete na www.avon.sk.

avon, pr clanok, reklama, nepouzivat
chyba