Ewa Farna odhalila čo je zdrojom jej sily

Všetci ju poznáme ako talentovanú speváčku, ktorú baví robiť veci inak. Vedeli ste, že sa neriadi pravidlami? Práve naopak, vytvára si svoje vlastné. Aktuálne sa spojila so spoločnosťou AVON a stala sa tvárou nového dámskeho parfumu Far Away Rebel & Diva, ktorý ju doslova vystihuje. S uvedením tejto voňavej novinky však prichádza aj nová kampaň #WatchMeNow #SledujteMa, ktorá odhaľuje „pravú tvár“ kozmetického gigantu. Myslíte si, že poznáte AVON? Naozaj?!

24.09.2020 00:00
Foto: PR servis
AVON, PR článok, nepoužívať

Nová kampaň AVONu #WatchMeNow #SledujteMa je predovšetkým o prekonaní sa a vystúpení z radu… Určite sú ti tieto odvážne kroky známe a určite si tieto momenty zažívala tiež. Čo ťa ženie vpred? Čo ti pomáha zbaviť sa strachu a byť rebelkou i divou? Čo motivuje Ewu Farnu?

Baví ma robiť veci inak, prekvapovať, hrať podľa vlastných pravidiel. Dnešný svet ponúka toľko možností a strach býva skôr brzdou. Určite je potrebné mať zdravé sebavedomie, ktoré mi našťastie vložili do vienka rodičia láskyplným a bezpečným domovom. Jednoducho, dobré rodinné zázemie mi dáva pocit, že aj keď spadnem, tak to bude do vankúša. A zase vstanem. Fanúšikovia a ich podpora sú tiež obrovským motorom. A tak isto chcem byť dobrým príkladom aj pre svojho malého syna, takže zakrpatieť alebo vzdávať sa nie je príklad, ktorý mu chcem dať.

V nadväznosti na obsah kampane #WatchMeNow #SledujteMa by nás zaujímalo, kedy si začala registrovať, že už nie si malá speváčka, ale profesionálka, ktorú na sociálnych sieťach sleduje neskutočné množstvo ľudí, ktorá sa pravidelne objavuje v médiách, kampaniach, a ktorá sa pre mnohých stala inšpiráciou? Aké máš pocity? Cítiš zodpovednosť za svoje príspevky, rozhovory, konanie a spolupráce?

Samozrejme, že cítim! Som si vedomá, že ma sleduje veľa ľudí, a to nielen mladých. Všetci, ktorými sa rozhodneme obklopovať sa, na nás majú vplyv. Ja chcem mať ten dobrý, je predsa potrebné šíriť dobro! Zároveň, som tiež len človek, ktorý robí chyby. Nemôžeme sa správať podľa požiadaviek iných a neriadiť sa vlastnou prirodzenosťou, konať pod tlakom toho, že sme sledovaní. Je ťažké udržať si v tomto rovnováhu. Ja sa snažím rozhodovať podľa vlastného svedomia, aby som sa na seba mohla pozrieť do zrkadla. Chcem byť dobrým človekom a ak budem v tomto smere inšpiráciou aj pre ostatných, určite ma to len poteší.

Pamätáš sa na svoj prvý veľký koncert? Koľko ľudí ťa asi vtedy sledovalo? Ako si sa vtedy cítila, bola si nervózna alebo si to zvládla s ľahkosťou? Čo sa u teba vo vzťahu k fanúšikom zmenilo od prvého koncertu do súčasnosti? Nervozita, predpokladám, zmizla…

Ja som, našťastie, nikdy nemala prehnanú trému, na koncerty som sa vždy tešila a mala som motýle v bruchu! Môj prvý koncert bol pre školu, spievala som vo svojom tínedžerskom veku pre 750 ľudí a bol to taký test, či v 13 rokoch utiahnem dvojhodinový koncert s kapelou ako speváčka, “moderátorka“ aj osobnosť ako taká. Producent vtedy povedal, že som obstála a môžeme vyraziť na turné. Tak som dodnes šťastná, že môžem robiť to, čo ma najviac napĺňa. Milujem spievanie a na scéne sa naozaj cítim skvele. Človek sa, samozrejme, vyvíja, od môjho prvého koncertu ubehlo 14 rokov… Najväčšie publikum, pred ktorým som hrala naživo (nepočítam TV prenosy), bolo 80 tisíc ľudí. A ja som sa nemohla dočkať, kedy pred nich vtrhnem. Som asi čudná. Paradoxne, najviac ma znervózňujú malé oslavy, kde vidím každému do tváre a všetkých poznám.
 

Ewa je len jedna z množstva žien, ktoré inšpirujú samotnú kozmetickú spoločnosť AVON a sú jej hnacím motorom. Tá od svojho vzniku mení životy žien svojim odlišným prístupom ku kozmetike, teraz mení svoj prístup tak, aby lepšie reflektoval dnešný AVON – inovatívnu, odvážnu a inkluzívnu kozmetickú značku.

Kampaň #WatchMeNow #SledujteMa odštartovaná v čase, keď AVON oslavuje svoje 135. narodeniny, je poklonou odkazu AVON ako spoločnosti zapálenej pre vec – prostredníctvom sily krásy prináša ľuďom príležitosť na zárobok podľa svojich individuálnych možností a angažuje sa v najrôznejších otázkach zahŕňajúcich aj problematiku domáceho násilia alebo rakoviny prsníka, to všetko už viac ako storočie. Oslavuje úspech podceňovaných a vyzdvihuje nečakané a podceňované aspekty značky AVON, jej ľudí, aktivizmus a výrobky, ktoré získali 750 patentov a 300 ocenení.

www.avon.sk

Foto: PR servis
AVON, PR článok, nepoužívať
chyba