Ako opraviť poškodené vlasy

10.12.2018 11:56
Loreal, Pr článok, reklama, nepoužívať
Autor:

"Prečo si žehlíš tie vlasy? Veď ti vypadajú," zarmútilo tvrdila nejedna babička svojej vnučke. Skutočne sa musíte vzdať obľúbených stylingových pomocníkov, aby ste neprišli o svoju hrivu? Nepanikárte!

Časté umývanie, fénovanie, žehlenie či farbenie vlasov, nosenie čiapky alebo zamotaného drdola, to všetko patrí k najrozšírenejším mýtom ohľadom vypadávania vlasov. Áno, tieto činnosti vám môžu vlasy poškodiť, ale rozhodne nespôsobia ich vypadávanie aj s cibuľkou. Za rednutie vlasov najčastejšie môžu hormonálne zmeny, zdravotné problémy, napr. porucha štítnej žľazy alebo užívanie niektorých liekov a samozrejme tiež dlhodobý stres.

S vlasmi zaobchádzajte šetrne

Poškodiť vlasové vlákno môžete prakticky čímkoľvek – od zlého farbenia až po nešetrné kefovanie. Poškodené vlasy sa bohužiaľ samé od seba neopravia, preto je potrebné sa o ne starať. Základom je správny výber šampónu a ďalších produktov určených pre poškodené vlasy. Všeobecne sa nedá povedať, ako často vlasy umývať, avšak v prípade suchých a poškodených vlasov je lepšie menej časté umývanie. Pre ľahšie rozčesávanie použite kondicionér a aspoň raz týždenne oživte vlasy regeneračnou maskou alebo kúrou, ktorá dodá vlasom potrebné živiny. Masku aplikujte po celej dĺžke vlasov a dôkladne ju vmasírujte.

Vyskúšať môžete napríklad regeneračné produkty na vlasy z radu L'Oréal Paris Elseve Total Repair 5!

Špeciálne zloženie s keratínom posilňuje štruktúru vlasového vlákna a vyhladzuje jeho povrch. Vďaka pravidelnému používaniu produktov Elseve Total Repair 5 budú vaše vlasy deň za dňom kompletne zregenerované, zacelené a hladké na dotyk.

Autor: PR servis

Po dobu regenerácie vlasov je najlepšie používať fén, kulmu a žehličku úplne minimálne. Ak sa bez nich nezaobídete, kúpte si niektorý z termo-aktívnych sprejov, ktorý vlasy dobre ochráni pred tepelným poškodením.

Zmena životosprávy

Za zváženie stojí tiež úprava jedálnička. Vyvážená strava s dostatočným množstvom vitamínov (A, B, C a E), minerálov (predovšetkým selén, zinok a železo) a esenciálnych omega 3 kyselín má veľký vplyv na kvalitu a zdravie vlasov. Zaraďte preto do jedálnička viac listovej zeleniny a šalátu, mrkvy, sladkých zemiakov, tekvicové semienka, orechy, vajcia či ryby.

Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk