Časť I - Vo vzdialenej galaxii

AARDY.com je jedným z popredných trhovísk cestovného poistenia v USA. Portál bol založený sériovým podnikateľom Jonathanom Breeze, bývalým pilotom Royal Air Force. V nasledujúcich týždňoch sa Breeze ponorí do výziev, ktorým čelí vdýchnutie života do spoločnosti, rozširovanie poznatkov o prevádzke a prežití získaných vďaja pandémií Covid19.

23.03.2021 00:00
Foto: SHUTTERSTOCK
seocentrum 4, PR článok, reklama, nepoužívať

Skôr ako sa pustíme po hlave do vytvárania webu AARDY.com, alebo k jeho roztomilému modrému logu Aardvark, či kým sa dostaneme k jeho disciplíne poskytovať výnimočné zákaznícke služby, ktoré AARDY priniesla jedno z najvyšších možných hodnotení na TrustPilote, musíme sa vrátiť kúsok späť, do jednoduchšej doby ešte pred vytvorením internetu.

Tip: AARDY.com popredné trhovisko cestovného poistenia v USA.

Ako mladý chlapec, ktorý s rodinou v Anglicku navštevoval letecké prehliadky, Breeze spoznal svoje volanie. Keď s úžasom sledoval, ako akrobatický tím „Červených šípov“ Royal Air Force lietal po oblohe vo svojich stíhačkách Hawk, ktorý hypnotizovali tisícky divákov svojou precíznosťou, disciplínou a statočnosťou pilotov so superľudskými schopnosťami, mladý Breeze sa chcel vydať jedinou kariérnou cestou. Otočil sa k rodičom a povedal: „To je to, čo chcem robiť.“ Nepochybne želanie stoviek mladých chlapcov v ten istý letný deň, ale pre Breeze-a sa to stalo skutočnosťou.

Už vo veku 16 rokov, počas svojho štúdia, bol Breeze pozvaný RAF aby sa pripojil k štúdiu na súkromnú pilotskú licenciu. Po intenzívnom štúdiu na zemi a vo vzduchu sa Breeze vydal na oblohu sólo v Cessne a ľahko prešiel leteckú časť kurzu. Záverečnou časťou skúšky bola navigačná skúška, ktorá sa mala konať o niekoľko týždňov neskôr v inom zariadení vo Veľkej Británii. Táto časť skúšky bola pre Breeze-a takmer nezdolateľná a mohla tak ľahko ukončiť jeho sľubnú leteckú kariéru.

seocentrum4, PR článok, reklama, nepoužívať

V čase pred GPS a google mapami sa navigačná časť kurzu uskutočnila v hodnotiacom centre asi 2 hodiny jazdy od Breezovho domu. Vyrazil teda na svojom aute so svojou vernou A-Z mapou Spojeného kráľovstva, ale akosi sa mu nepodarilo nájsť centrum, kde sa mala navigačná skúška uskutočniť. Na mladíka, ktorý nebol schopný dostať sa na miesto navigačnej skúšky, dostala irónia. V obave, že jeho sen o lietaní pre RAF skončil, sa celý zúfalí vrátil domov.

„Bol som mladý muž, bez množstva životných skúseností, na ktorá sa musíme v zúfalých chvíľach spoliehať, aby sme sa zdvihli a mohli pokračovať. Deň kedy som sa vracal z cesty z navigačnej skúšky, s mojou kariérou u RAF v troskách, je ten, ktorý vo mne prežíva i naďalej."

Po zúfalom návrate domov Breeze zdvihol telefón s úmyslom zavolať inštruktorovi a ospravedlniť sa za to, že test zmeškal, ale skôr ako to stihol zo seba dostať sa Breeze-ov inštruktor ospravedlnil za to, že bol narýchlo odvolaný. Aj on skúšku zmeškal a vôbec si neuvedomoval, že Breeze na neho nečakal!

„Niekedy vám na ceste všade svieti zelená, niekedy nie." Pri tejto príležitosti som mal šťastie a niekto na mňa dával pozor. Navigačnú skúšku som bol schopný zopakovať a úspešne som ju absolvoval. Mal som 17 rokov a stal som sa hrdým majiteľom súkromnej licencie pilota.“

O rok neskôr, vo veku 18 rokov, odišiel Breeze z domu, aby sa pripojil k Royal Air Force a absolvoval náročný výcvikový program pre dôstojníkov v Royal Air Force College Cranwell vo Veľkej Británii. Po roku obrovských fyzických a osobných výziev vyšiel Breeze z RAF Cranwell ako pilotný dôstojník. Ďalej prišiel letecký výcvik na rovnakej stíhačke Hawk, ktorá celé tie roky predtým tak veľmi inšpirovala.

chyba