Boj proti plytvaniu potravinami je morálnou aj ekonomickou výzvou, do ktorej sa môže zapojiť každý
Počas silvestrovskej noci sa vypije viac bubliniek ako za celý rok.
Na prestížnej celosvetovej súťaži Medzinárodnej asociácie vlastných značiek (PLMA) Salute to Excellence Awards bodovala aj COOP Jednota.
Čo sa skrýva za úspechom jednej z najstarších ochranných známok na Slovensku?
Hip-hopová legenda Snoop Dogg natočil vianočné video, v ktorom však nečakajte žiadne extra úlety. Teda okrem rapujúcej korytnačky, medovníkovej chalúpky či psa pri štedrovečernom stole.
Jedno stredné jablko obsahuje toľko vitamínu C, ako zväzok reďkoviek. Doprajte si ho každý deň, podporíte svoje trávenie a správne fungovanie imunitného systému.
Spoločnosť dm drogerie markt potvrdila svojimi hospodárskymi výsledkami pozitívny trend.
V roku 2020 exportovali slovenské vinárstva vďaka diskontnému reťazcu viac ako 170 000 fliaš vína
Spoločnosť McDonald’s oslavuje 25 rokov pôsobenia na slovenskom trhu.
Trend kvalitných potravín si svoju cestičku razí aj v kávovom segmente, kde sa čoraz viac darí lokálnym pražiarňam.
Jesenné mesiace so sebou prinášajú dozreté plody, čo však prináša aj otázku: Ako nám vydržia čo najdlhšie?
Spoločnosť BILLA podáva pomocnú ruku ľuďom pôsobiacim v slovenskej kultúre.
Počas pilotného testovania na koronavírus zabezpečovala obyvateľom Oravy a Bardejova potraviny prostredníctvom viac ako sto predajní
Tesco si plne uvedomuje svoju zodpovednosť pri zásobovaní obyvateľov Slovenska potravinami. V súčasnom náročnom období vyvíja reťazec maximálne úsilie, aby priniesol bezpečný nákup všetkým zákazníkom a naďalej chránil zdravie kolegov.
Do košíka v obchode si ich vkladáme tak často, až ich považujeme za samozrejmosť v regáloch.
Deka, horúci čaj a jesenná pohoda. Chýba už len voňavý koláč, ktorý celý váš domov naplní teplom jesene.
Ak čakáte v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostanete od Lidla ospravedlnenie 1 € na svoj ďalší nákup
Zákazníci môžu od dnešného dňa využívať na svoje nákupy supermarket Tesca v Banskej Bystrici na Rudohorskej ulici.
Prieskum GfK z júla 2020 potvrdil líderské postavenie reťazca v ponuke slovenských výrobkov.
Neoddeliteľnou súčasťou jedálnička Slovákov sú chlieb a pečivo.
Lidl spolu so svojim zákazníkmi podá v regiónoch pomocnú ruku tým, ktorí to potrebujú najviac.
Obchodný reťazec Kaufland využíva svoju pozíciu na trhu na podporu slovenských dodávateľov.
Slovenskosť má mnoho podôb. Jednou z nich sú potravinárske výrobky hrdo reprezentujúce miesto svojej výroby.
Diskontný reťazec pomáha zalesňovať kalamitou zničené lesné porasty od roku 2012
Kaufland v produktovom rade s názvom Z lásky k tradícii ponúka výrobky, ktoré Slováci milujú od nepamäti.