„Z čapovanej tresky sa stal festivalový hit, čo nás nesmierne teší. Ani toto leto nechceme sklamať jej fanúšikov, a preto ju budeme čapovať na dvoch veľkých festivaloch. Čapovaná treskoslovenská treska je svetový unikát, ktorý je už neoddeliteľnou súčasťou všetkých milovníkov tresky a jej pravej chuti,“ hovorí Richard Duda, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti TAURIS a.s., pod ktorú značka RYBA Košice patrí.
Spoločnosť si pre návštevníkov festivalov pripravila aj nové dizajny originálneho Treska merchu, samozrejmosťou budú aj súťaže priamo na mieste a predávať sa budú aj ďalšie výrobky z portfólia TAURIS a RYBA Košice.

Čapovaná treska je pritom na festivale POHODA už tradíciou, RYBA Košice sem s ňou po prvý raz prišla ešte v roku 2013 a odvtedy sa teší veľkej obľube. Každoročne na ňu čakajú dlhé rady milovníkov tresky. „Podľa našich štatistík priláka čapovaná treska približne každého štvrtého návštevníka tohto festivalu a my vždy vypredávame všetky zásoby,“ dodáva Richard Duda.
Treskoslovenská je jedinečná vďaka pôvodnej receptúre
Treskoslovenská treska je medzi ľuďmi mimoriadne obľúbená, a to sa vyrába už viac ako 70 rokov. Za jej úspechom stojí predovšetkým návrat k pôvodnej retro receptúre, ktorej základom je správny pomer bieleho mäsa z tresky, marinovanej zeleniny a lahodnej majonézy, ktorý kopíruje normu ešte z roku 1958.

Treba doplniť, že tajomstvo kvality a nutričnej hodnoty Treskoslovenskej tresky je vo vysokom obsahu jemného bieleho mäsa z aljašských tresiek, ktoré sú voľne lovené v severovýchodnom Tichom oceáne, bez aditív, bez kože a majú certifikát o udržateľnosti MSC.
Okrem čapovanej tresky budú mať na festivaloch premiéru aj dve treskonovinky, Treskoslovenská treska s humusom a Treska Protein Exklusiv, ktoré budú môcť návštevníci ochutnať.
