To oceňujú aj samotní zákazníci, ktorí už po siedmy raz rozhodli o tom, že TAURIS je Najdôveryhodnejšou značkou roka 2024 v kategórii mäsa a mäsových výrobkov. „TAURIS prijíma toto ocenenie s vďakou a odhodlaním udržať si dôveru zákazníkov aj naďalej. Práve naši spotrebitelia a ich priazeň sú naším hnacím motorom, aby sme aj napriek neustálemu tlaku na ceny produktov zachovávali predovšetkým ich vysokú kvalitu,“ hovorí Richard Duda, generálny riaditeľ spoločnosti TAURIS. Program Najdôveryhodnejšie značky je najväčším prieskumom spotrebiteľskej dôvery, a ocenenie je výsledkom priazne, ktorú spoločnosti prejavujú tisíce slovenských spotrebiteľov. Výsledky prieskumu tiež ukázali, že TAURIS jednoznačne dominoval nad konkurenciou, pričom mimoriadne silnú pozíciu si vybudoval v kategórii mladších spotrebiteľov vo veku 18 až 24 rokov.
Najširšiu ponuku čerstvého mäsa a mäsových výrobkov nájdete v TAURIS Mäsiarstvach u Býka
Chutné a čerstvé mäso a tiež rôzne mäsové výrobky od spoločnosti TAURIS si môžu Slováci kúpiť v sieti viac ako 100 značkových predajní TAURIS Mäsiarstvo u Býka v rámci celého Slovenska. Neoddeliteľnou súčasťou všetkých prevádzok je mäso z vlastnej rozrábky, ktoré majstri mäsiari rozrábajú do 24 hodín od porazenia zvieraťa priamo v TAURIS Rimavská Sobota. To je garanciou toho, že produkty sú vyrábané z čerstvého, a nie mrazeného mäsa. Kvalita a nutričná hodnota mäsových výrobkov z čerstvého mäsa je o triedu vyššia a výsledná chuť je neporovnateľná. Najnovšie pritom spoločnosť otvorila novú podnikovú predajňu TAURIS Mäsiarstvo u Býka a Ryba Bistro v Košiciach v mestskej časti Nad jazerom pri Logisticko-distribučnom centre TAURIS.



Ikonická Treskoslovenská treska je super značkou
Kvalita produktov TAURIS je potvrdená širokou odbornou ako aj laickou verejnosťou, o čom značí zisk mnohých ocenení, ako napríklad Značka kvality I. a II. stupňa, Cena Danubius Gastro, či nedávny zisk ocenenia Superbrands. Ten si vyslúžila dnes už kultová lahôdka RYBA Košice Treskoslovenská treska, ktorú si zákazníci môžu vychutnávať už viac ako 70 rokov. Ocenenie Superbrands pritom získavajú značky s vynikajúcou povesťou, s ktorými si zákazníci spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah.