Foto: PR servis
V Bille sa podiel slovenských výrobkov aktuálne blíži k polovici objemu tržieb. V oddeleniach mäsa a mäsových výrobkov už tento podiel prekročil polovicu, v oddelení lahôdkach BILLA ponúka viac ako 60 % čerstvých potravín pochádzajúcich od slovenských výrobcov. „Sme veľmi radi, že sa nám napriek extrémne rastúcim nákladom podarilo znížiť ceny vybraných slovenských produktov o viac ako desať percent. Spolu so slovenskými dodávateľmi celú výhodu zo zníženia DPH ponúkame našim zákazníkom,“ vysvetľuje D. Bator.
Mnoho produktov za zníženú cenu bude BILLA ponúkať aj pod svojou privátnou značkou Slovenská farma. Pod touto značkou sa v Bille predávajú desiatky druhov ovocia, zeleniny a mäsa so 100-percentnou garanciou slovenského pôvodu. Túto privátnu značku uviedla BILLA na trh v roku 2013 a doteraz ako jediný obchodný reťazec má privátnu značku, ktorá zastrešuje čisto potraviny od slovenských farmárov, pestovateľov a producentov.
Foto: PR servis
Foto: PR servis