Kaufland potvrdil pozíciu lídra v ponuke slovenských výrobkov

Podľa prieskumu GfK z júla 2019 Kaufland znovu potvrdil svoje silné postavenie medzi reťazcami so sortimentom slovenských výrobkov.

20.08.2019 00:00
Kaufland, Digiline, PR článok, nepoužívať Foto:

Kaufland vyšiel z prieskumu ako jasný líder s najvyšším priemerným počtom vystavených slovenských výrobkov. V priemere ide o 5 908 kusov, čo je o 400 kusov viac ako minulý rok. „Výsledky nás veľmi tešia, keďže sústavná podpora slovenských dodávateľov je dlhoročnou súčasťou našej stratégie. V roku 2017 sme spustili projekt na podporu malých lokálnych výrobcov a dodávateľov, do ktorého sa mohli prihlásiť a ktorého výsledkom je dnes spolupráca s viac ako 60 z nich. Lokálne výrobky u nás zákazníci nájdu pod označením Zo Slovenska to najlepšie. V ponuke máme aj špeciálny slovenský produktový rad Z lásky k tradícii, ktorý zahŕňa produkty vyrobené podľa pôvodných slovenských receptúr z domácich surovín. Informáciu o tom, koľko slovenských výrobkov sme v jednotlivých predajniach za predchádzajúci mesiac predali, nájdu naši zákazníci na stojanoch, umiestnených pri vstupe do predajní,“ uviedla hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.

Foto: PR servis
Kaufland, PR článok, nepoužívať

Percentuálny podiel vystavení slovenských produktov závisí od počtu vystavených slovenských produktov a od veľkosti predajnej plochy, čiže od šírky sortimentu. Hoci v priemere má Kaufland najvyšší priemerný počet vystavených slovenských produktov, percentuálny podiel vystavení slovenských výrobkov je na úrovni 39%. Platí totiž, že najviac vystavených slovenských výrobkov je v predajniach s najväčšou predajnou plochou. Percentuálny podiel je preto pri celkovej väčšej ponuke výrobkov skôr nižší. „Záleží nám na tom, aby sme ako obchodný reťazec pôsobiaci na Slovensku, ponúkali široký sortiment kvalitných slovenských produktov a v jeho rozširovaní budeme určite pokračovať aj naďalej,“ uzavrela za Kaufland Langová.

Foto: PR servis
Kaufland, Digiline, PR článok, nepoužívať
chyba