Becherovka prichádza s novou fľašou, ktorá má vyjadrovať rešpekt k tradíciám a zároveň energiu mladých ľudí

05.10.2018 11:00
hlavny1 Becherovka happy people product

Becherovka spája generácie - obsahuje totiž nielen dedičstvo svojich zakladateľov, ale tiež energiu a farby súčasného sveta. Jej príbeh teraz odráža aj nová fľaša, ktorá je ozdobená charakteristickým symbolom rodiny Becherovcov.

Značka Becherovka z roka na rok mladne a naberá nový dych. Aby sa k mladým ľuďom dostala ešte bližšie a predstavila im jej fantastický príbeh, okrem iných noviniek prichádza aj v novej fľaši s novou etiketou. V súvislosti s jej bohatou históriou tiež odráža energiu mladej generácie – generácie, pre ktorú je Becherovka nielen dobrým digestívom, ale predovšetkým súčasťou ich obľúbených drinkov, a teda jednou z hlavných ingrediencií perfektných večerov s priateľmi.

Becherovka na ceste za mladými ľuďmi

Becherovka sa dlhodobo snaží o kontakt s mladými ľuďmi, ktorých stretáva v ich prirodzenom prostredí – na mnohých podujatiach, kultúrnych či hudobných festivaloch. A o tom, že sa jej to darí, svedčí neustále rastúca obľuba a zvyšujúci sa predaj tohto nestarnúceho nápoja.

“Vnímanie Becherovky sa postupne mení. Aj mladšie generácie objavujú fakt, že ide o nadčasový spirit. Becherovku obľubujú tiež uznávaní zahraniční mixológovia, a práve preto má svoje stále miesto v prestížnych baroch v mnohých krajinách. A preto sme sa rozhodli priblížiť novým dizajnom k mladým ľuďom ešte viac,” prezrádza brand manažér, Martin Rusko zo spoločnosti Pernod Ricard Slovakia, ktorá Becherovku dováža na slovenský trh.

Jedinečný tvar už viac ako 150 rokov

Becherovka je už od roku 1866 na trhu vo svojej charakteristickej plochej fľaši. Už vtedy sa vďaka nej Jan Becher usiloval odlíšiť od konkurencie a skomplikovať tak úlohu všetkým, ktorý by tento likér chceli napodobniť. Pri príležitosti stavby nového závodu poprosil svojho švagra, Karla Laubeho, aby navrhol nový dizajn fľaše. Od tohto momentu v roku 1907 fľaše začali používať typické zelené sklo, v ktorom si ju vychutnávame dodnes.

Nový dizajn, nadčasovo výborná Becherovka

Za novým vzhľadom obľúbenej Becherovky stoja dizajnéri renomovaného londýnskeho štúdia Coley Porter Bell, ktorých práce pravidelne víťazia v medzinárodných dizajnérskych súťažiach. V novom dizajne sa rozhodli zvýrazniť najmä rodinný symbol Becherovcov s iniciálkami JB, o ktorého presnom význame sa dodnes špekuluje a je predmetom mnohých legiend.

“História Becherovky sa začala písať pred viac než 200 rokmi, a preto je opradená príbehmi, ktoré jej môžu iné značky len závidieť. Práve preto sme sa rozhodli zvýrazniť jedinečný príbeh rodiny Becherovcov, ktorý súvisí nielen s fantastickými zručnosťami v miešaní likérov, ale aj s rôznymi tajomstvami. Aby sme tento nápad osviežili, zvýraznili sme emblém rodiny, ktorý je už od jeho počiatkov zahalený tajomstvom a mystikou. Dizajn fľaše je teraz čistejší, prémiovejší a súčasnejší,” hovoria autori návrhu.

Tvár Becherovky síce mladne, ale jej srdce ostáva nezmenené. Recept sa nemení, stále je vyrábaná z tajomnej zmesi dvadsiatich bylín, ktorú namiešal v roku 1807 Josef Becher. Žiadne farbivá, žiadne konzervanty, len bylinky, vysokokvalitná voda Carlsbad, cukor a alkohol. Horko-sladký likér ostáva rovnaký – presne taký, ako ho milujú ľudia vo viac než 40 krajinách sveta!

Poznámka:
Becherovka je alkoholický nápoj určený len pre osoby staršie ako 18 rokov.
Viac informácií na www.pisrozumom.sk

Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk