Marketing RULEZZ: Nezmeškajte najväčšiu marketingovú konferenciu na Slovensku

Konať sa bude už 27.9. a všetko podstatné o nej sa dozviete od jej programového lídra konferencie Petra Šeba za organizátora TheMarkters.biz.

21.09.2022 00:00

„Pandémia, vojna na Ukrajine či inflácia a drastický rast cien. A to všetko s nepredvídateľným dopadom na spotrebiteľov či klientov a zadávateľov reklamy. Všetci v marketingovej a komunikačnej branži potrebujeme nové nápady a inšpirácie a chuť do práce. Práve preto naša konferencia prichádza s aktuálnym posolstvom: Heads UP!“ hovorí Peter Šebo. „Sme radi, že ako keynote naživo vystúpi Richard Shotton z UK, jeden z najlepších behaviorálnych marketérov sučasnosti. Autor bestselleru The Choice Factory vo svojom keynote priblíži, ako sa zmenili zákazníci vplyvom vonkajších okolností, na čo si musíme ako marketéri dávať pozor a naopak, čo je v tejto dobe paradoxne jednoduchšie, aj keď to tak možno na prvý pohľad nevyzerá.“ A čo ďalší program? „Uvidíme aj viacerých spíkrov s inšpiráciami zo zahraničia – Česko, Južná Kórea, CEE či rovno celý svet. O svoje skúsenosti sa s nami podelia zástupcovia firiem ako Dedoles, Eset alebo Mars Inc. a mnohí ďalší. Chýbať nebudú ani aktuálne trendy ako TikTok, Metaverse, NFT či vyhodnocovanie efektivity influencerov. A popri tom sme mysleli aj na brandžové témy z dielní ADMA, APRSR a IAB Slovakia, ktoré predstavia novinky vo svojom odvetví a prinesú tak medzi marketérov svoje vlastné pohľady témy.“

PETER SEBO, pr nepouzivat

Najväčšia marketingová konferencia na Slovensku Marketing RULEZZ o trendoch v marketingu, reklame a digitálnom svete s podtitulom „HEADS UP!“ sa bude konať 27. septembra 2022 v Starej tržnici v Bratislave. Pozrite si celý program konferencie ako aj možnosti registrácie.

chyba