Do Bratislavy príde špičkový behaviorálny marketér Richard Shotton

21.09.2022 00:00

Richard Shotton z UK zavíta do Bratislavy koncom septembra, kde vystúpi na najväčšej marketingovej konferencii Marketing RULEZZ 2022.

„Marketéri nedokážu zmeniť situáciu, do ktorej sme sa dnes všetci dostali. No môžu na ňu efektívne a správne zareagovať, a to aj vďaka behaviorálnym vedám,“ hovorí Richard Shotton, jeden z najrešpekto­vanejších behaviorálnych marketérov súčasnosti, ktorý už desiatky rokov prepája behaviorálnu psychológiu s marketingom. Zároveň je aj autorom marketingového bestselleru The Choice Factory, ktorý vyšiel aj v češtine (Anatomie rozhodování) a podľa zahraničných recenzií ide dokonca o jednu z najoceňovanejších a najlepších marketingových publikácií poslednej dekády.

RICHARD SHOTTON, pr nepouzivat

Viete, že jedným z kľúčových zistení behaviorálnej vedy je, že to, čo ľudia tvrdia, že ich ovplyvňuje a čo ich skutočne ovplyvňuje, sú dve rôzne veci? „Behaviorálna veda uznáva, že ľudia musia robiť príliš veľa rozhodnutí na to, aby mohli každé z nich racionálne a premyslene zvažovať. Namiesto toho sa pri rozhodovaní spoliehajú na rýchle a všeobecné zásady, no a tieto skratky môžu viesť k rôznym predsudkom. A pokiaľ si tieto predsudky uvedomujeme, môžeme marketing zosúladiť s ľudskou povahou, a nie ísť proti nej,“ vysvetľuje Richard Shotton, ako aj v týchto turbulentných časoch môžu poznatky behaviorálnych vied úspešne napomáhať tvorbe efektívnych marketingových stratégií.

Zaujalo vás to? Tak si nenechajte ujsť Richarda Shottona naživo ako keynote spíkra 27. septembra 2022 v Starej tržnici v Bratislave na konferencii Marketing RULEZZ 2022. Pozrite si celý program konferencie ako aj možnosti registrácie.

chyba