Tesco Online nákupy sa zrýchľujú – dovoz v deň objednávky spustil reťazec už pre všetky lokality na Slovensku

Ešte rýchlejšie nakupovanie potravín cez internet spúšťa aktuálne Tesco vo všetkých lokalitách naprieč Slovenskom, kde funguje jeho služba Online nákupy.

30.11.2021 00:00
Tesco, PR, nepouzivat

Po úspešnom októbrovom otestovaní novinky – dovozu nákupu už v deň objednávky v Bratislave – reťazec spúšťa novú službu už pre všetky lokality dovozu. Doručenie nákupu v deň objednania je tak k dispozícii v mestách Martin, Trenčín, Banská Bystrica, Poprad, Dunajská Streda, Brezno či Liptovský Mikuláš a ich blízkych spádových oblastiach. Aktuálne sú Tesco Online nákupy k dispozícii pre vyše 2,8 milióna zákazníkov na Slovensku, resp. 1,1 milióna domácností. Zákazníci si tak môžu nákup objednaný napríklad ráno nechať doviezť večer alebo si ho môžu vyzdvihnúť autom v rámci služby Klikni a Vyzdvihni v predajni Tesco počas toho istého dňa.

„Tesco na Slovensku už 25 rokov prináša každý deň niečo navyše – pre zákazníkov, kolegov, komunity i celú planétu. Obľúbenosť online nakupovania so službou Tesco Online nákupy neustále rastie a možnosť nakupovať z pohodlia domova využíva čoraz viac ľudí. Vysoký záujem zákazníkov v Bratislave nás povzbudil k čo najrýchlejšiemu rozšíreniu našej inovácie naprieč všetkými dovozovými lokalitami Tesco Online nákupov. O službu je veľký záujem nielen vo forme dovozu až k dverám domu, ale aj v rámci možnosti Klikni a Vyzdvihni, kde si nachystaný tovar vyzdvihnú zákazníci napríklad cestou z práce,“ hovorí Martin Bulla, prevádzkový riaditeľ Tesca na Slovensku. Podľa výsledkov reprezentatívneho prieskumu NMS Market Research v súčasnosti nakupuje potraviny online takmer každý piaty Slovák či Slovenka (19 % respondentov).

Prínosom služby Tesco Online nákupy je úspora času, ale aj možnosť plánovať si nákupy vopred, z pohodlia a bezpečia domova a mať tak rozpočet domácnosti pod kontrolou. Počet zákazníkov, ktorí si nákupy plánujú vopred, vzrástol v desaťročnom porovnaní z 54 % už na 66 %, ukázal prieskum NMS Market Research.

„Hoci inovácie sú základom konkurencieschop­nosti každej firmy aj ekonomík štátov, je dôležité, aby boli aj zrozumiteľné a dostupné používateľom. Iba tak môžu byť pre náš život užitočné. Práve používateľská jednoduchosť, ako je to pri inováciách Tesca pre zákazníkov, umožňuje dostupnosť technológií pre širokú verejnosť. Online nákupy nielen šetria čas a peniaze, ale v aktuálnej mimoriadnej situácii mnohým ľuďom vyhovujú aj z hľadiska bezpečnosti,“ vysvetľuje Michal Kardoš, výkonný riaditeľ Slovenskej aliancie pre inovatívnu ekonomiku (SAPIE).

Tesco, PR, nepouzivat

Tesco cez online nákupy ponúka najširší sortiment vyše 15-tisíc obľúbených produktov za rovnaké ceny ako vo svojich kamenných obchodoch. Cena i kvalita týchto produktov sú rovnaké ako pri osobnom nákupe. O ich výber sa starajú vyškolení kolegovia, tzv. pickeri, ktorí sú imaginárnymi očami aj rukami zákazníka. Jeden picker dokáže vychystať nákup v predajni naraz pre šiestich zákazníkov do 20 minút.

„Vďaka zlepšeniu Online nákupov o novú službu doručenia nákupu v deň objednávky sme prijali aj desiatky nových kolegov, ktorí sa v zázemí starajú o hladký priebeh online nákupov. Na prácu pickerov sme využili aj brigádnikov najmä spomedzi študentov. Naším cieľom je poskytnúť všetkým zákazníkom tú najvyššiu možnú kvalitu a najkomfortnejšie služby. Preto je pre nás dôležité neustále zlepšovať naše služby pre zákazníkov, aby si mohli rýchlo a bez problémov nakúpiť potrebné výrobky z pohodlia a bezpečia domova,“ dopĺňa Martin Bulla.

Tesco aj pri online nákupoch myslí na ochranu životného prostredia a planéty – zákazníkom ponúka možnosť doručenia nákupu bez plastových tašiek. Pre zákazníkov, ktorí myslia ekologicky, nechýba možnosť doručenia nákupu úplne bez tašiek.

Služba online nakupovania Tesca dokáže pružne reagovať na meniace sa potreby slovenských zákazníkov. Svedčia o tom aj zmeny, ktorými služba v poslednom čase prešla:

  • Zdvojnásobenie kapacity pre online nákupy v spolupráci s externým logistickým partnerom.
  • Rozšírená dostupnosť online nakupovania (nové lokality ako napríklad Martin, Trenčín, Banská Bystrica, Poprad, Dunajská Streda, Brezno či Liptovský Mikuláš). Na rozširovaní dostupnosti služby Tesco neustále pracuje.
  • Ešte širšia ponuka nepotravinového tovaru o nový sortiment potrieb pre domácnosť, papiernictva, malých domácich elektrospotrebičov a elektrických výrobkov na osobnú starostlivosť, batérie, žiarovky či hračky pre deti.
  • Služba Tesco Online nákupy sa stala dôležitou pomocou pre zákazníkov v čase koronakrízy – napríklad aj pre mnohých nakupujúcich, pre ktorých bolo náročné ísť si nakúpiť do obchodu práve v tom najhoršom období pandémie. V medziročnom porovnaní (marec 2020 – marec 2021) narástol počet objednávok zhruba o 170 %.
  • Tesco Online nákupy sú v súčasnosti k dispozícii pre viac ako 2,8 milióna zákazníkov na Slovensku, resp. 1,1 milióna domácností.
  • Tesco myslí aj na ochranu životného prostredia a planéty – ponúka možnosť doručenia nákupu bez plastových tašiek.
  • Čerstvosť a garancia kvality, na ktoré sa môžu zákazníci pri online nákupe spoľahnúť za každých okolností.
chyba