Ladislav Görcsös: Terminál v mobile nám pomohol udržať zákazníkov

Keďže počas pandémie museli byť gastro prevádzky dlhú dobu zatvorené, mnohé z nich sa zamerali na rozvoz jedla. Na donášku si tak zvykli už aj obyvatelia menších miest.

10.06.2021 00:00
GP2, PR článok, reklama, nepoužívať Foto:

Veľkým problémom pri rozvoze jedla sa často ukazuje možnosť bezkontaktnej platby. Začína to byť dokonca jedným z kľúčových faktorov, podľa ktorého si zákazník vyberá reštauráciu, z ktorej si objedná jedlo. Umožniť zákazníkom bezhotovostné platby je pritom skutočne jednoduché: stačí, ak si do smartfónu stiahnete aplikáciu GP tom – terminál v mobile – a váš telefón sa zmení na terminál pre platbu kartou či mobilom.

Výhoda terminálu v mobile? Môžete dostať sprepitné!

Ladislav Görcsös vlastní spolu s manželkou Erikou v Moldave nad Bodvou reštauráciu Piano Club Café. Kým v minulosti bolo mesto dôležitým obchodným centrom na vínnej ceste z Maďarska do Poľska, dnes je kľúčovým na južnej trase na východ Slovenska. Obľúbená reštaurácia v centre mesta ponúka aj donáškovú službu, pričom im výrazne pomáha práve aplikácia GP tom. “Pri objednávke jedla na rozvoz museli hostia doteraz vopred nahlásiť platbu kartou. Následne sme kuriérovi pridelili platobný terminál. Pri práci kuriérovi dosť prekáža, keď má veľa zariadení. V súčasnosti má každý len mobilný telefón, ktorý využíva na príjem platieb, navigáciu, aj na telefonovanie. Uľahčuje to prácu nielen kuriérom, ale zároveň vychádzame v ústrety zákazníkom, ktorí nemusia vopred nahlasovať spôsob platby,” vysvetľuje majiteľ reštaurácie Ladislav Görcsös.

Foto: Archív Piano Club Café
GP3, PR článok, reklama, nepoužívať

“Platbu cez terminál v mobile využíva približne tretina našich zákazníkov. Potvrdenie o platbe podľa želania hosťa odošleme na jeho e-mailovú adresu, prípadne v SMS správe na telefónne číslo. Jednou z výhod aplikácie je, že hosť môže dať kuriérovi sprepitné, čo je zas motivujúce pre zamestnancov. Navyše peniaze máme pripísané na účte hneď na ďalší deň, dokonca aj cez víkendy,” dopĺňa spolumajiteľka reštaurácie Erika Görcsös.

Vďaka terminálu v mobile predáte viac!

Nové inovatívne riešenie terminál v mobile, s ktorým na Slovensko prichádza spoločnosť Global Payments v spolupráci s Mastercard, je skvelé riešenie pre tých, pre ktorých je prevádzka terminálu pridrahá. Bez akýchkoľvek vstupných či mesačných poplatkov za prenájom tak ponúknete svojim zákazníkom možnosť platiť kartou, mobilom alebo hodinkami.

Terminál v mobile je jednoduchá aplikácia, s ktorou sa vaši zamestnanci rýchlo zoznámia. Nepotrebujete množstvo školení, stačí zavolať špecialistovi z Global Payments, ktorý vám rýchlo a najmä odborne vysvetlí detaily unikátneho terminálu v mobile.

Foto: Archív Piano Club Café
GP1, PR článok, reklama, nepoužívať

Ako sa používa?

Spustíte aplikáciu, navolíte sumu, prípadne doplníte číslo objednávky na jednoduchšiu administráciu vašich platieb. Po zaplatení dopíšete mobilné číslo alebo email zákazníka, na ktorý mu príde elektronické potvrdenie o platbe.

Jednoduchá inštalácia

● Aplikácia zmení váš mobilný telefón na platobný terminál.

● Stačí vám smartfón s Androidom 8 a vyšším.

● Kontaktujte Global Payments a následne si stiahnite aplikáciu GP tom, alebo si stiahnite aplikáciu a zaregistrujte sa online.

● Poradia vám i v ktorejkoľvek pobočke Slovenskej sporiteľne.

Pre koho je výhodný terminál v mobile?

● farmári s predajom z dvora s nepravidelným predajom

● remeselníci, ktorí predávajú svoje výrobky na trhoch

● opravári

● kuriéri a taxikári

● lekári a maséri

● kozmetičky a pedikérky

● a mnohí ďalší podnikatelia

chyba