„Moja karta predstavuje digitálnu zákaznícku kartu. Netreba nič skenovať, digitálna karta sa vytvorí sama pri prvom prihlásení sa. Potom ju už stačí len predložiť pri pokladnici na oskenovanie z mobilu v rámci toho, ako zákazník nakupuje alebo keď chce uplatniť svoje body,“ dodáva Nicol Noseková.
Z dôvodu ochrany osobných údajov a ochrany pred prípadným zneužitím nie je v aplikácii uvedený CVC kód karty. Ten sa nachádza len na plastovej karte, preto je dôležité ju nezahadzovať, aby bola pre prípad potreby CVC kódu k dispozícii.
Čo všetko nová aplikácia prináša?
V novej aplikácii nájde zákazník všetko dôležité hneď na úvodnej obrazovke a netreba sa nikam špeciálne preklikávať. Obsah úvodnej stránky je pravidelne aktualizovaný, takže zákazníci majú prístup k najčerstvejším informáciám. Nájdu na nej najnovšie informácie zo sveta dm a active beauty, ako napríklad prehľad aktuálnych automatických aktivít, kupónov z kupónového centra, Journal či súťaže. Časť Kupónové centrum poskytuje priamy prístup do kupónového centra zákazníka, ktoré tak majú priamo vo svojom mobile. Sekcia E-shop zas poskytuje prepojenie do dm e-shopu na stránke mojadm.sk. V časti Služby sa nachádza priamy prístup do bodového konta, možnosť vyhľadať najbližšiu predajňu dm, možnosť vytvoriť si vlastný nákupný zoznam, ale aj často kladené otázky a možnosť zmeny osobných údajov, súhlasov pre poštu a e-newsletter či PIN kódu.