Ako používať pohľadnice pri propagácii vašej spoločnosti

Pekne spracovaná pohľadnica je vizuálne príťažlivá a pôsobí priateľským dojmom. V online marketingu sa pohľadnice využívajú bežne napríklad v emailoch, no klasická, tlačená pohľadnica spotrebiteľom momentálne na trhu chýba. Ak sa túžite odlíšiť od konkurencie, výrazne zlepšiť predaj, využite túto obľúbenú techniku aj v svete mimo internetu a dajte zákazníkom vedieť, že na nich myslíte a vážite si ich.

12.10.2020 00:00
PR článok, nepoužívať Foto:

Poďme sa spolu pozrieť na niekoľko spôsobov, ako môže pohľadnica pomôcť propagovať vašu firmu:

Pohľadnica je originálna forma reklamy

Kým reklamné emaily číta len veľmi malé percento ľudí, pretože v záplave množstva sa doslova strácajú, pohľadnicu držia fyzicky v rukách. Zákazníci majú čas si ju dôkladne prezrieť, ak ich už na prvý pohľad zaujala. Využite tento priestor napríklad na informácie o nových produktoch alebo službách a na pravidelnej báze oznamujte zaujímavé novinky, podeľte sa o zaujímavé tipy a užitočné rady z vášho odboru. Okrem toho, že sa k vám budú vracať starí zákazníci, viete takto prilákať aj nových.

Upozornite na zľavy, akcie, výpredaje

Záujem neaktívnych zákazníkov môžete skúsiť vzbudiť napríklad tak, že im na pohľadnici zašlete špeciálne ponuky za výhodné ceny alebo zľavové kupóny. Je to aj skvelý spôsob, ako za výrazné zľavy z pôvodnej ceny pomôžete zbaviť sa tovaru, ktorý už dlhšie leží na sklade. Ručne napísané kontaktné údaje sú znakom osobitného záujmu o spotrebiteľa.

VIP pozvánky na plánované udalosti

Na sociálnych sieťach a prostredníctvom emailov bývajú častokrát pripomienky udalostí neosobné, no ak verným zákazníkom alebo obchodným partnerom pošlete pohľadnicu s pozvánkou na špeciálnu udalosť či uvedenie nového produktu na trh s možnosťou prednostného nákupu, nadobudnú dojem, že sú pre vás naozaj dôležití. Takýmto spôsobom môžete ľahko zabezpečiť zvyšovanie vašej reputácie a prispieť aj k vychýrenému zákazníckemu servisu. Spokojní zákazníci vás budú odporúčať svojim známym aj sami.

Nezabúdajte na sviatky

Využite svoju databázu kontaktov naplno a ak je to možné, rozposielajte narodeninové, meninové alebo vianočné a novoročné priania. Návratnosť investícií do sviatočných pohľadníc zabezpečte originálnym dizajnom, individuálnymi kódmi alebo URL adresami. Vyzvite vhodným spôsobom príjemcu na akciu.

Pohľadnica ako darček k väčšej objednávke

Ideálnou technikou na zvýšenie predaja je darček. Ak chcete prilákať nových zákazníkov, dajte im pohľadnicu s výhodnou ponukou na bezplatné vyskúšanie si vášho produktu alebo služby. Alebo majte pripravené špeciálne pohľadnice s poďakovaním a odmenami za vernosť, aby ste si budovali základňu verných zákazníkov pravidelne sa vracajúcich k vám. Pri navrhovaní úspešnej pohľadnice nezabúdajte na to, že ľudia si nekupujú funkcie, ale hľadajú výhody, ktoré im prinesú produkty do života. Zdôraznite ich dostatočne.

Vyrobiť si personalizované pohľadnice nie je zložité. Navštívte https://justprint.sk/pohladnica a onedlho ich môžete posielať do sveta.

chyba