Vaši zákazníci vedia, kedy čakať kuriéra. Na hodinu presne.

Čakaniu sa chce vyhnúť každý. So službou Predict od kuriérskej spoločnosti DPD vaši zákazníci presne vedia, kedy majú očakávať zásielku.

10.05.2018 08:00
Powerpoint Online  s RGB -IMG 3170 2

Pravdepodobnosť, že online zákazníci nakúpia práve u vás, sa výrazne zvyšuje, ak majú informácie o skutočnom čase doručenia, prípadne si môžu flexibilne meniť podmienky dodania. 82 % online nakupujúcich v Európe napríklad v prieskume* uviedlo, že možnosť zmeniť termín doručenia zvyšuje pravdepodobnosť ich nákupu. S DPD tak môžete svojim zákazníkom poskytnúť príjemný zážitok nielen z nakupovania, ale aj s doručenia zásielky. To budú mať so službou Predict úplne vo svojich rukách.

Služba DPD Predict dáva vašim zákazníkom možnosť si doručenie zásielky komfortne riadiť podľa svojich potrieb. S DPD má totiž príjemca možnosť ovplyvniť, kedy a kam mu bude jeho zásielka doručená aj po jej odoslaní. Zároveň si môže počas hodinového okna, kedy mu má byť balík doručený, naživo sledovať ako ďaleko sa nachádza kuriér od jeho adresy a koľko ešte musí vykonať zastávok pred tým, ako sa dostane k nemu. Výrazne sa tak zvyšuje pravdepodobnosť doručenia zásielky na prvý pokus a tým aj spotrebiteľský zážitok viazaný na váš obchod.

Po tom, čo odošlete zásielku, je príjemca informovaný mailom alebo SMS o predbežnom termíne a čase doručenia. Sám si následne môže veľmi jednoducho a online meniť deň alebo adresu doručenia, prípadne si nechať balík doručiť do odberného miesta Pickup.

FMP

V deň doručenia už príjemca vie konkrétny hodinový interval, v ktorom kuriér dovezie balík.Počas tejto hodiny môže zároveň sledovať pohyb balíka naživo na stránke mojbalik.sk. Tu presne vidí, koľko zastávok delí kuriéra od jeho adresy a kde presne sa nachádza.

Sledovanie balíka je pritom jednoduché online na počítači alebo prostredníctvom mobilného telefónu. Príjemcovi prichádzajú notifikácie o doručení mailom, SMS zaslanou cez operátora alebo prostredníctvom moderných komunikačných platforiem. Bude tak mať absolútny prehľad a pohodlie pri riadení svojej zásielky.

* Prieskum E-shopper barometer 2017 bol realizovaný od 1. júna do 3. júla 2017 na vzorke 24 871 respondentov z 21 európskych krajín a Ruska starších ako 18 rokov.

chyba