Visibility vzdeláva aj v roku 2018

Vianočný stromček sme vrátili na povalu, a tak sa môžeme vo Visibility s plným nasadením znovu pustiť do vzdelávania v oblasti online marketingu.

01.02.2018 08:53
visitalk

Začíname 7. februára Visitalkom, večerným eventom, na ktorom sa predstavia traja odborníci z tejto oblasti. Pokračujeme workshopmi, ktoré sú venované podnikateľom, manažérom aj marketérom.

Visitalk: Trendy v online svete 2018

Na prvom Visitalku roka nakukneme do sklenej gule a pokúsime sa vyčítať predikcie v online marketingu. Čakajú nás títo traja spíkri:

Vojto Kósa – Kreatívci v oho ohrození. Nahradí výkonnostný marketing kreatívne kampane?

Visitalk otvorí náš senior ideamaker Vojto Kósa, ktorý je síce nováčikom vo Visi, no určite nie je nováčikom vo svojom fachu. Rozjímať bude nad horúcou otázkou: má kreatíva „právo na život“ aj v dobe rozmachu umelej inteligencie a sofistikovaných algoritmov?

Ľuboš Ľahký – Aké trendy by sme mali presadiť v roku 2018?

Na trendoch sa netreba len viesť, trendy treba presádzať. Ktorých čas prichádza práve teraz? Odpovie nám Ľuboš Ľahký, CMO z WebSupportu – firmy, ktorá má s trendsettingom bohaté skúsenosti.

Juraj Šlesar – Ako budú vyzerať sociálne médiá v roku 2018?

V roku 2017 Facebook preveril pružnosť slovenských marketérov Prieskumníkom. Premení sa Facebook definitívne na nový kanál platenej reklamy? V prednáške Juraja Šlesara, social media managera Martinusu, sa snáď dozvieme odpoveď.

Tešíme sa na vás 7.februára v starom dobrom KC Dunaj.

Workshopy – menu na február

Tvorba obsahu webu s ohľadom na SEO

Na najbližšom workshope prezradí náš projektový manažér Jozef Jurík svoje SEO zásady, ktorými sa riadi v profesijnom živote. Ako pomocou nich zadarmo a dlhodobo pritiahnuť návštevníkov na webstránku?

Biznis menu: Základy Google Adwords

Poldňový workshop pre začiatočníkov, ktorí budú hodení do vôd Google Adwords-u, najrozšírenejšieho online reklamného systému. Ich plavčíkom bude Matúš Lovás a rozprávať bude o reportoch, konverziách a využití kľúčových slov.

Workshop: Ako vyťažiť z remarketingu čo najviac

Remarketing je už dávno viac než otravovanie všetkých návštevníkov rovnakým banerom. Matúš Lovás nám predstaví omnoho sofistikovanejšie spôsoby – segmentáciu a vytváranie publík, efektívne nastavenie dynamického remarketingu, prispôsobenie kreatívy publiku a mnoho iných.

Prihlásiť sa na ktorýkoľvek workshop alebo zakúpiť lístok na Visitalk môžete priamo na stránke Visibility. Počet miest je obmedzený.

chyba