Našou úlohou je poskytnúť klientom čo najväčší výber spomedzi radou iných firiem.
Moderné multifunkčné centrum sa za rok stalo plnohodnotnou destináciou pre moderný mestský život.
Slováci a Česi sú si v pití piva podobní.
Hlavným cieľom ocenenia HR inšpirácia je vyzdvihnúť výnimočné projekty inovatívneho riešenia v oblasti riadenia ľudských zdrojov.
Každá vinica vo svojom bukete a aróme plne vyjadruje kúzlo svojej jedinečnej polohy.
Budúci rok v apríli sa Eurovea stane najväčším a najkomplexnejším nákupným centrom na Slovensku.
Najrozšírenejším alkoholickým nápojom na planéte je pivo.
Lidl dokázal na Slovensku v porovnaní s rokom 2017 výrazne obmedziť používanie plastov
Prečo sa Budvar rozhodol zmeniť obvyklý plast za papier?
Slováci v obchodoch stále častejšie siahajú po pive vo vratných sklenených fľašiach, ktoré sa u nás tešia čoraz väčšej obľube.
"Dnes sa na hodinky pozerám ako na šperk s pridanou hodnotou."
Zistime spoločne, vďaka ktorým postupom nebude už vaša cesta k zákazníkom tak náročná.
Súčasné trendy sa nepremietajú len do oblasti módy či kozmetiky.
Poďme sa spoločne na jeho zloženie pozrieť, aby sa ste ho mohli čím skôr využiť aj v praxi.
Pivo sa so športom veľmi neráči, zato športových fanúšikov sprevádza takmer na všetkých zápoleniach.
Variť prvotriedne pivo a pomáhať rozvíjať región, v ktorom sme doma.
V Lidli môžete opäť podporiť vzdelávanie budúcich vinárov
Broker pool Finportal prichádza s unikátnym projektom, ktorý úzko prepája realitný a finančný trh.
Známa značka Dedoles sa minulý rok presťahovala do novej skladovacej prevádzky v Senci.
Máte rozbehnutý biznis a chcete vedieť, ako využiť online marketing na profesionálnej úrovni a reálne zvýšiť svoje zisky?
Slovenská rodinná pražiareň kávy svojimi kávami bodovala v medzinárodnej súťaži Great Taste 2022.
Nezbláznil, práve naopak, prejavil viac múdrosti ako ostatní.
Biofarma u manželov Šataníkovcov.
u a rast, ktoré ju definujú a prostredníctvom nich sa prihovára k okolitému svetu. V priebehu nasledujúcich mesiacov uvedie skupina do života novú vizuálnu identitu a webové stránky.
Vlády prišli o 10,4 miliardy eur, ktoré mohli použiť na podporu ľudí v ťažkých časoch poznačených rekordnou infláciou.