Skryté náklady malých eshopov môžu byť až 600 EUR mesačne

Náklady obetovanej príležitosti – alebo ak sa venujete činnostiam na ktorých chcete ušetriť a pritom inde môžete prichádzať až o stovky eur.

21.10.2021 00:00
carefillment, PR, nepouzivat

Čo sa naozaj skrýva za slovíčkom „zadarmo“? Na koľko si ako majiteľ eshopu ceníte svoj vlastný čas? Pravdepodobne uznáte za vhodné, že Vaša odmena za čas strávený nad prácou je okolo 20 EUR/hodinu. Ak by to malo byť menej, radšej sa zamestnáte.

Teraz si predstavte situáciu, že Vám niekto zakáže na 2–3 hodiny denne podnikať. Čiže 2–3 hodiny nebudete môcť hľadať spôsoby ako do firmy priniesť peniaze, ako viac zarobiť, alebo akú marketingovú spoluprácu dohodnúť. Ak Vám niekto niečo zakáže, zrazu by ste to chceli robiť, lebo podvedome tušíte, že práve to je pre Váš biznis dôležité.

A teraz prichádza najväčšia irónia. Ak si balíte objednávky sám/sama, podľa ich denného počtu si určite zakazujete vykonávať podnikanie práve na 2–3 hodiny. Reálne Vás zabalenie objednávok stojí len na Vašej práci 40–60 EUR za deň.

Môžete namietať, že za mesiac tak zarobíte o 1000 EUR viac, ale to ste sa zamestnali vo vlastnom eshope ako balič objednávok a skladník.

Začína sa to nevinnou myšlienkou, „veď to spravím sám, mám to zadarmo, spravím to rýchlejšie“ a podobne. Určite si musíte nastaviť, ako chcete aby Vaše balenie vyzeralo. Niet žiadnych pochýb o tom, že srdce Vášmu eshopu dávate práve Vy. Ale prečo to robiť denne a obmedzovať svoj čas na tieto úkony, keď spolupráca s Carefillmentom Vás môže stáť menej peňazí.

Okrem času držíte svoje peniaze v:

  • Obálkach, či krabiciach
  • Obalovom materiále
  • Skladovom priestore

Na to aby ste pokryli svoje objednávky sa určite týmito vecami zásobujete. Ak chcete mať pekne balené objednávky, kupujete napr. aj drevené hobliny, či hodvábny papier. A nekupujete len to čo v daný deň potrebujete, ale minimálne odberné množstvo. Čo keby ste tieto peniaze radšej dali do reklamy, či kurzov na zlepšenie v online podnikaní?

Carefillmente platíte vždy len za to, čo pravidelne využívate. Pošlete za deň 7 objednávok s ktorých balením sa hráte a dokonca objednávky voniate? Zaplatili by ste napríklad len 7× 1,5 EUR teda 10,5 EUR.

Ak skladujete doma produkty, ktoré sa vmestia do zopár políc regálu z Ikei, zaplatili by ste do 20 EUR mesačne. Otázka je, či doma spĺňate hygienické normy a zásady BOZP.

Ďalšia téma je viazanosť na pracovné dni a čas odovzdania balíkov na poštu, či kuriérom. Môžete ísť na výlet už vo štvrtok večer keď zákazníkom garantujete doručenie na druhý pracovný deň?

Môžete ísť preč z domu o 11tej a vrátiť sa o 18tej keď viete, že kuriér k Vám chodí po balíky o 13tej?

Toto všetko majiteľ malého eshopu denne zažíva a pripravuje sa tak o lepšie príležitosti, vďaka ktorým by mohol rásť rýchlejšie.

Navyše v Carefillmente kladieme najväčší dôraz na to, aby zážitok z rozbaľovania objednávok bol práve tak krásny, ako by ste objednávky balili sami. Hodvábny papier, drevitá výplň, vlastná vôňa, toto všetko robíme aj iným klientom.

carefillment, PR, nepouzivat

Carefillment je spojenie balenia so starostlivosťou: Care + Fulfillment = Carefillment Medzi naše referencie patria eshopy ako www.bloomhair.sk, www.skinly.sk, či www.popupstore.sk

Príklad ako je balená značka Skinly nájdete aj v tomto videu:

Spravte tak najlepší krok vpred v tomto roku a osloboďte sa od rutiny, ktorá Vás pripravuje o väčšie peniaze ako dokážete ušetriť. Stihnite to ešte pred Vianočnou sezónou a zažite aké to je mať na podnikanie voľnejšiu myseľ, alebo ten čas strávte s rodinou. A doprajte Vašim zákazníkom zážitok z rozbalenia objednávky.

Choďte na www.carefillment.sk a vyplňte kontaktný formulár a budete prekvapení rýchlosťou a jednoduchosťou.

O ďalší kontakt a hladké začatie spolupráce sa postará Patrik Gunda, zakladateľ Carefillmentu. Patrik sa v logistike pohybuje od roku 2013 a sám prevádzkuje niekoľko eshopov, takže presne vie čo ich majitelia očakávajú. Dokonca Vám ako BONUS môže pomôcť získať lepšie ceny na posielanie balíkov kuriérom.

Patrik Gunda, zakladateľ Carefillmentu
carefillment1, PR, nepouzivat Patrik Gunda, zakladateľ Carefillmentu
chyba