“V BILLA pracujem už 14 rokov. Prešiel som si rôznymi pozíciami a viem, že na to, aby veci na predajni fungovali, potrebujete pri sebe kolegov, ktorí tvoria dobrý kolektív. Na jednej strane sú spokojní zákazníci, ale na druhej máte zamestnancov, ktorí musia cítiť oporu, že sa na vás môžu obrátiť s akýmkoľvek problémom. Ľudský prístup je pre mňa rovnako podstatný smerom k zákazníkom, ako aj k mojim kolegom. Aj napriek tomu, že niekedy musím byť prísny, vážim si svojich kolegov a viem, že aj vďaka tomu odvádzajú svoju prácu, ako najlepšie vedia a ocenenie Priateľ zákazníkov si všetci zaslúžia,” dodáva Marcel Krumlovský, vedúci predajne Bardejov.
Zákazníci si vážia ochotu a ľudskosť
Podľa prieskumu organizácie ICERTIAS, ktorý bol realizovaný v júni tohto roka v 19 európskych krajinách vrátane Slovenska, patria ochota a ľudskosť zamestnancov medzi veci, ktoré si zákazníci pri návšteve obchodov vážia najviac. Tento výsledok z prieskumu potvrdzuje aj Janka Beňová, ktorá dva roky pracuje v BILLA ako pokladníčka a predavačka v Zlatých Moravciach: „Zákazníci sú vždy radi, keď sa im počas nákupu venuje milý a ochotný zamestnanec. Mám s nimi priateľský vzťah a snažím sa, aby odchádzali domov s úsmevom. Čomu pomáha aj pohoda v práci, za ktorú vďačím mojim kolegom, na ktorých sa dá spoľahnúť a pomáhajú mi. Neraz sa ma spýtajú, či som už mala prestávku a aj teraz cez ťažké obdobie, ani jeden z nich neostal doma.”
Nadštandardné služby
Keďže starostlivosť o zákazníkov je pre BILLA jednou z najdôležitejších priorít, spoločnosť myslí aj na znevýhodnených ľudí. Unikátny je projekt „Nákupný asistent“, ktorý pomáha nevidiacim a slabozrakým zákazníkom nakúpiť si pohodlne a bez stresu. Od vstúpenia do prevádzky až po vyprevadenie na ulicu sa zákazníkovi s poškodeným zrakom venuje odborne vyškolený zamestnanec. Pomáha mu s výberom konkrétnych potravín, informuje ho o aktuálnych akciách a asistuje aj s platením pri pokladni.
O spoločnosti
Spoločnosť BILLA, s.r.o., ktorá je súčasťou REWE International AG, pôsobí na Slovensku od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov. V súčasnosti ich prevádzkuje 155 a zamestnáva viac ako 4 500 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami cenovo výhodné produkty Clever, výrobky pod značkou BILLA, organické produkty BILLA BIO a domáca Slovenská farma. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov.