Inšpiratívny príbeh rodinnej firmy Hauerland

Firma Hauerland začínala v roku 1992 s jedným zamestnancom, bez technológií a počítača. Zakladateľ Eugen Hauerland však nasledoval svoju víziu a dnes je z nej rodinná firma so zmyslom pre tradíciu.

29.10.2019 00:00
Foto: PR servis
Hauerland, PR článok, nepoužívať

Každý z nás niekedy mal alebo stále má svoj vzor. Pre niekoho je to obľúbený herec, speváčka alebo športovec, no s pribúdajúcimi životnými skúsenosťami si všímame aj iných ľudí a ich osudy, nielen osobnosti z titulných stránok novín či influencerov zo sociálnych sietí. Dokážeme oceniť zaujímavý životný príbeh, úspech v práci, alebo keď niekto vlastným úsilím a šikovnosťou dosiahne viac. Inšpiratívne sú aj príklady z oblasti podnikania, najmä ak sa budujú dlhoročnou poctivou robotou. Taký dnes píše už druhá generácia rodiny, ktorá pôsobí v reklamnej oblasti a špecializuje sa na darčekové predmety.

Začalo to v roku 1992, keď sa Eugen Hauerland rozhodol rozbehnúť vlastný biznis. Spočiatku ako živnostník s jedným zamestnancom, bez počítačov a technológií, ale s víziou a chuťou presadiť sa. Postupom času sa služby rozširovali a spoločnosť investovala do nákupu technológií na branding i do ľudských zdrojov. Okrem importu darčekových predmetov tak ponúkala aj ich potlač a služby grafického štúdia. Neskôr pribudla vlastná polygrafická výroba a kniháreň. Nárast klientely, počtu zamestnancov a podnikateľských aktivít vyústil do zmeny právnej formy a od roku 1999 sa mení na spoločnosť s ručením obmedzeným s názvom Hauerland.

Eugen Hauerland Foto: PR servis
Hauerland, PR článok, nepoužívať Eugen Hauerland

Poradenská a konzultačná činnosť, výroba interiérových i exteriérových reklamných prvkov, prenájom plôch na budovách a fasádach, či prenájom informačno-navigačných tabúľ na stĺpoch verejného osvetlenia rozšírili portfólio ponúkaných služieb. Z malej rodinnej firmy sa stala úspešná a renomovaná reklamná spoločnosť. Odhodlanie, súdržnosť, poctivosť a vytrvalosť sa preniesli aj na zamestnancov, ktorých je dnes takmer päťdesiat. Predstavujú zohratý a perfektne fungujúci tím. Aj vďaka profesionalite týchto ľudí patrí Hauerlandu v danom segmente popredné miesto na trhu.

Vedenie spoločnosti postupne preberá druhá generácia, ktorá chce v rodinnej podnikateľskej tradícii pokračovať. Rozvoj počítačových a výrobných technológií či zmena spotrebiteľského správania sa aj vplyvom sociálnych médií a neobmedzeného prístupu k informáciám podpisuje na dynamickom vývoji trhu, spôsobe prezentácie, komunikácie s klientmi a reagovaní na jeho požiadavky. „Mladá krv“ zachytila tento trend, zároveň však nepoľavuje z hodnôt, vďaka ktorým patrí Hauerland k lídrom vo svojej oblasti.
Foto: PR servis
Hauerland, PR článok, nepoužívať
V širšom centre mesta vybudovala spoločnosť svoje nové sídlo a sústredila doň väčšinu svojich obchodných, výrobných a servisných aktivít. Výborná dostupnosť a služby „pod jednou strechou“ skracujú čas riešenia jednotlivých objednávok, zefektívňujú procesy a v neposlednom rade šetria rozpočet klienta. Na Matúšovej ulici v bratislavskom Horskom parku nájdete naslovovzatých odborníkov. Ochotne si vypočujú vaše požiadavky, poradia vám s výberom reklamných predmetov a textilu, odporučia najvhodnejšiu technológiu ich brandingu, predstavia sortiment vlastných kalendárov, diárov, obalových materiálov, zákazkovej polygrafickej výroby, ofsetovej a digitálnej tlače, reklamného označenia vonkajších i vnútorných priestorov, či polepu automobilov a pripravia individuálnu obchodnú ponuku. To všetko v príjemnom prostredí, kde sa dbá na firemnú kultúru, ale aj sociálnu a ekologickú zodpovednosť. Hovorí sa, že profesionála nespoznáte podľa toho, ako opisuje svoj tovar, ale podľa toho, čo sa pýta. V Hauerlande to platí už 27 rokov.

www.hauerland.sk
shop.hauerland.sk

chyba