Ako jednoducho si môžete vytvoriť pozitívny obraz vašej firmy na internete?

Pozitívny obraz každej jednej spoločnosti je nevyhnutnou podmienkou pre jej rast a prosperitu. Platí to najmä vtedy, keď má spotrebiteľ doslova jediným kliknutím možnosť získať všetky potrebné informácie o vašej značke, porovnať ich so svojimi konkurentmi a urobiť správnu voľbu.

20.03.2018 08:00
seo2

Vytvorenie dobrého podnikateľského obrazu nie je jednoduchý proces, ale bez ohľadu na jeho rozsah, by sa mu mala venovať náležitá pozornosť. My vám prezradíme, v čom konkrétne je to najdôležitejšie.

Dobrý image ovplyvňuje váš predaj

Image určuje pozíciu spoločnosti na trhu, čo ju odlišuje od konkurenčných firiem, priťahuje pozornosť potenciálnych kupujúcich a udržuje lojalitu verných zákazníkov. Je teda zrejmé, že obraz spoločnosti priamo ovplyvňuje aj predaj. Pred založením spoločnosti, by ste si to mali teda premyslieť. Ak sa vám potom podarí vytvoriť geniálnu značku, celý tento proces si poistite registráciou ochrannej známky. Neoľutujete.

Mali by ste vedieť, čo je obsahom vašej marketingovej stratégie

Čím zaujmete? Čo predáva vaša spoločnosť? Čo je obsahom firemnej kultúry? Osoba, ktorá nie je veľmi dobre informovaná, pokrčí ramenami a odpovie: „Tovar a služby“. A to je chyba. V skutočnosti by mali byť hlavným produktom nápady, samotné produkty spoločnosti slúžia iba ako sprostredkovateľ pre ich prenos.

Napríklad gigant Apple predáva nie len počítače a smartfóny, ale aj kreativitu – ak poznáte slogan Think different – „Myslite inak“, zistíte, že táto myšlienka dokonale opisuje túto pozíciu.

Logo a obraz spoločnosti je dôležitým nástrojom na zvýšenie obchodného úspechu. A niekedy je potrebné ho celé zmeniť a upravovať v súlade s požiadavkami aktuálnych požiadaviek trhu. Pri jeho navrhovaní preto využite všetky dostupné možnosti, urobte si niekoľko náčrtov, ktoré potom v spolupráci s profesionálnou agentúrou a výkonnými tonermi prenesiete na papier do podoby originálneho loga.

Internet vám ponúka neuveriteľné príležitosti

Etapy a metódy na zlepšenie imidžu organizácie by sa mali presunúť na miesta, kde sa pohybuje najviac potenciálnych zákazníkov. V súčasnosti je to najmä internet. Na webe dnes doslova žijeme. V mnohých prípadoch je takmer nemožné si predstaviť naše fungovanie v súkromí a práci bez tejto siete. Ľudia tu študujú, vyhľadávajú informácie, spoznávajú priateľov, zdieľajú názory a nakupujú.

Každá jedna spoločnosť by preto mala na internete svoje pozície pozorne sledovať. Ponúka neuveriteľné príležitosti na propagáciu značky, korekciu obrazu spoločnosti a sledovanie spätnej väzby. Pre vás je dôležité aj to, že aj tieto veci zvýšia vo firme potrebu špeciálnych kuriérskych obálok, pretože predaj vašich produktov bude vďaka tomu jednoznačne stúpať.

Zaujímavý fakt na záver:

Podľa štúdie agentúry Nielsen približne 66 % ľudí dôveruje odporúčaniam zisteným na webe. 83 % verí priateľom a známym a 70 % preferuje osobný prieskum firemných webových stránok. Je teda viac než dôležité, aby ste si svoje dobré meno začali budovať najmä s pomocou internetu. V súčasnosti je to ten najsilnejší nástroj, o čom sa ale rýchlo presvedčíte aj sami.

chyba