Lidl ako prvý na Slovensku obstál v audite ústretovosti k zákazníkom

27.07.2017 08:30

Cieľom programu ICERTIAS Customers' Friend je prispievať k skvalitňovaniu vzťahu medzi obchodníkmi a ich zákazníkmi, zamestnancami a dodávateľmi.

„Pretože nám na Vás záleží,“ pod týmto heslom sa spoločnosť Lidl sa ako prvá na Slovensku zapojila do prestížneho medzinárodného programu ICERTIAS Customers' Friend, ktorý skúma ústretovosť k zákazníkom. Nevyhnutným predpokladom bolo úspešné absolvovanie podrobného auditu. „Lidl týmto potvrdil, že udržiava mimoriadne vysoké štandardy kvality vo svojej každodennej činnosti a vzťahu k svojim zákazníkom a zamestnancom,“ uvádza sa v stanovisku švajčiarskej organizácie ICERTIAS, ktorá sa špecializuje na skúmanie vnímania kvality, ceny a poskytovaných služieb z pohľadu zákazníkov.

Obchodníci, ktorí sa rozhodnú zapojiť do programu Customers' Friend, musia splniť náročné podmienky certifikácie. Na základe kvalitatívneho prieskumu trhu ju vykonávajú profesionálni analytici. Posudzovanými oblasťami sú reputácia obchodníka na slovenskom trhu, celkový postoj firmy ku komunite a spoločnosti, komunikácia obchodníka, zákaznícke skúsenosti a miera dôvery verejnosti k danej firme.

„Všetko čo robíme, robíme pre našich zákazníkov a vďaka nim. Pri každej našej činnosti berieme ohľad na očakávania zákazníkov a snažíme sa im v maximálnej miere vyhovieť. Ústretovosť patrí medzi základné princípy Lidla a teší nás, že správnosť nášho nastavenia potvrdil aj podrobný audit nezávislej organizácie,“ povedal Miroslav Růžička, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika zodpovedný za oblasť predaja.

Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk