
Diskusia oslovila až 449 tisíc divákov, čo je takmer o sto tisíc viac ako minulý týždeň. S trhovým podielom 17,2 % a ratingom 5,2 % sa tak v cieľovej skupine 12+ stala druhým najsledovanejším vydaním v tomto roku.
„Spravodajské formáty Televízie TA3 prešli okrem vizuálnej zmeny aj dramaturgickou úpravou, čo sa na základe výsledkov sledovanosti ukazuje ako dobrý krok,“ uviedla riaditeľka Centra spravodajstva a publicistiky, Zuzana Martináková.
Minulý týždeň v médiách rezonovala tiež rozlúčka s M. Žbirkom. TA3 bola v čase jej vysielania (13:50 – 14:46)jednotkou na trhu v CS 12+. Relácia oslovila až 287 tis. divákov a dosiahla rating 3,3 % (trhový podiel 17,6 %, sledovanosť 152 tis. divákov.) Posledná rozlúčka oslovila najmä ženské publikum, kde bola TA3 jednotkou vo viacerých cieľových skupinách, a to pri ženách 12+, 12–14 a 45+.

