Využite silu online marketingu a zvýšte svoje tržby vďaka radám od odborníkov z praxe

Profitovať z podnikania v online priestore, ktorý nepozná hranice znie pre každého inovatívneho podnikateľa ako sen a zároveň výzva. Avšak začať, nestratiť sa a uspieť vplyvom rastúcej konkurencie a zložitosti nástrojov je čoraz náročnejšie.

23.09.2021 00:00
Digital marketing, PR, nepouzivat

Tým rastie aj dopyt po kvalitnom vzdelávaní v oblasti digitálneho marketingu, ktoré z vás síce neurobí odborníkov na všetko, ale dá vám kľúčové schopnosti pre strategické rozhodnutia v online podnikaní, alebo vám poskytne dobrý základ a odrazový mostík pre jednotlivé špecializácie. Presne s týmto zámerom vznikla Digitálna Univerzita. Ide o komplexný online kurz digitálneho marketingu úzko prepojený s prácou na praktických projektoch pod dohľadom mentorov.

Digital marketing, PR? nepouzivat

Posledných pár mesiacov nám ukázalo, ako nevyhnutné je aj pre menšie a stredné firmy byť prítomný v online priestore. Tržby aj menších e-shopov dosahovali svoje maximá a viaceré kamenné predajne dokázali rýchlym presunom do online priestoru aspoň čiastočne znížiť svoje straty. A veľké firmy svojim stabilným postavením v online priestore v tržbách taktiež prekonávali rekordy.

Zrazu veľa podnikateľov stojí pred novým projektom – online podnikaním. Nie je možné, aby sa človek v krátkom čase stal odborníkom na všetko, odborné rady hovoria jasne – outsourcovať. Realita je však taká, že online marketingové agentúry sú na hrane kapacitných možností, čo dvíha ich cenu za služby vysoko, a tým pádom komplexný outsourcing mixu aktivít online marketingovej prezentácie sa stáva pre menšie firmy finančne nedostupný. Efektívnym riešením je niektoré časti online marketingového mixu pokryť interne a odbornosť zabezpečiť kurzami alebo inou formou vzdelávania.

odkaz
Digital marketing, PR, nepouzivat

Práve s touto situáciou sa stretávame na Digitálnej Univerzite najčastejšie. Jaroslav Vojtechovský, ktorý stojí za projektom Digitálnej Univerzity má dlhoročné skúsenosti so vzdelávaním. Zároveň však pôsobil ako manažér vo viacerých firmách, čím dobre rozumie potrebám a motivácii oboch strán. Vzdelávanie je postavené na úzkom prepojení s praxou, čo znamená, že študenti si pracujú na na reálnych zadaniach a vlastnom projekte (podnikanie alebo zo zamestnania) pod vedením špecialistov z marketingu.

Vzdelávanie je online formou a každý študent má vytvorený vlastný prístup do e-learningovej platformy. Prednášky si môže pozerať v reálnom čase a zapájať sa do diskusie so svojimi otázkami. Zároveň si prednášky môže pozerať aj zo záznamu, čím však neprichádza o možnosť kladenia otázok – stále tak môže robiť v sekcii Otázky a odpovede v e-learningu, kde na ne odpovedajú špecialisti.

Skúsení lektori prevedú študentov spolu 16 celodennými prednáškami. Za každou prednáškou čaká študentov domáca úloha, ktorú kontrolujú a komentujú odborníci z jednotlivých odvetví. Potom nasleduje mesiac práce na vlastnom reálnom projekte pod vedením mentora, ktorý dá konkrétne rady priamo pre váš projekt a podnikanie.

Digital marketing, PR? nepouzivat

Po úspešnom absolvovaní štúdia získava každý študent certifikát. A tí, ktorí majú chuť pokračovať vo vzdelávaní môžu pokračovať na MBA štúdium, kde sú okrem marketingu pokryté aj manažérske témy ako budovanie tímov alebo efektívne dosahovanie cieľov, a to formou praktických workshopov. Po ukončení štúdia získa absolvent MBA titul z digitálneho marketingu.

Celé štúdium je orientované na prax a flexibilné. Okrem povinných prednášok majú študenti k dispozícii bonusové prednášky, online knižnicu plný kvalitných ukážok z praxe či zaujímavé pracovné a business ponuky priamo od lektorov a marketingových agentúr.

Ak chcete mať prehľad v najnovších trendoch a silných nástrojoch pre vaše podnikanie v online svete, prihláste sa na Digitálnu Univerzitu. Registrácia je otvorená do 30. septembra. Neváhajte a oslovte nových zákazníkov, využívajte efektívne vaše sociálne siete a e-mailové kontakty a vybudujte si silnú komunitu verných zákazníkov. Štúdium začína už 2. októbra!

chyba