PHD si z Cannes Lions odnáša viac zlatých levov než ktorákoľvek iná agentúra

PHD, súčasť Omnicom Media Group, získala dvojnásobok zlatých levov v Cannes ako ktorákoľvek iná mediálna sieť, pričom štyri zlatá získala PHD ako prihlasujúca agentúra. Ďalších 20 levov získala PHD ako jedna z menovaných agentúr, čím celkový počet cien pre PHD dosiahol 24.

19.06.2014 11:48
  • Kampaň Unileveru Kan Kajura Tesan vyniesla PHD India troch zlatých levov
  • Kampaň Warner Bros. LEGO získala dve zlatá pre PHD UK
  • Spolu 24 cien v kategóriách Media, Mobile, PR, Direct, Creative Effectiveness, Promo & Activation
  • Jedna Grand Prix, šesť zlatých, tri strieborné, deväť bronzových medailí, dve ceny Creative Effectiveness

PHD India si odnáša troch zlatých levov za kampaň Kan Kajura Tesan campaign pre Unilever v kategórii Media /Najlepšie využitie audio a Zlato v Médiá /Najlepšie využitie mobilných zariadení. Kampaň tiež získala zlato v kategórii mobile – Odozva / Aktivita v reálnom čase.

PHD UK získala dvoch zlatých levov za Warner Bros. All LEGO Ad Break v kategóriach Využitie Branded Content & Sponzorstvo a Publikácie & Médiá.

Mike Cooper , CEO PHD Worldwide povedal, “Minulý rok sme boli druhou najviac ocenenou agentúrou v Cannes, s celkovo ôsmimi cenami aj vďaka kampani Dove Sketches a naozaj nás nenapadlo, že by sme to mohli prekonať. Sme veľmi radi, že sme tento rok boli ešte úspešnejší a získali 24 cien. Naše tímy môžu byť veľmi hrdé, pretože na získanie ceny je potrebné obrovské množstvo práce.

Kampaň Kan Kajura Tesan (KKT) pomohla Unileveru Hindustan osloviť mediálne slabú vidiecku populáciu v Indii tým, že vytvorila zábavnú platformu pre mobilné zariadenia. Išlo o prvý takýto čin pre Indiu aj Unilever, spájajúci mobilných operátorov a poskytovateľov obsahu. Vytvorili vlastnú inovatívnu zábavnú platformu Unileveru pre mobilné zariadenia a za šesť mesiacov sa tento mobilný kanál stal najväčšou zábavnou platformou v oboch regiónoch, kde kampaň bežala – Bihar a Jharkhand.

Kampaň PHD UK All LEGO Ad Break propagovala film Warner Bros.’, The LEGO Movie. PHD vymyslela a naplánovala celú reklamnú prestávku v ITV tak, že jednotlivé TV spoty vyrobila z LEGO kociek. Štyri značky tak boli zvečnené v LEGO kockách v reklamnej prestávke počas programu Dancing on Ice stanice ITV: Confused.com, Premier Inn, BT a The British Heart Foundation.

Daren Rubins, CEO PHD UK sa vyjadril, “Reklamná prestávka LEGO je skutočne inovatívnym počinom, ktorý zaujal pozornosť verejnosti a preniesol ju do sveta vyrobeného z kociek LEGO. Do tohto projektu šlo nesmierne veľa vášne, energie a čistého entuziazmu a dôkazom sily tejto myšlienky je aj ocenenie na festivale Cannes Lions.”

O PHD PHD Worldwide je celosvetovo známym inovátorom komunikačného plánovania a nákupu v oblastiach broadcast, print, digital, mobile, social a vznikajúce média. PHD je založená na kultúre myšlienkového vodcovstva a filozofie „Nájdime lepší spôsob“. PHD je jednou z najrýchlejšie rastúcich a najviac oceňovaných mediálnych a komunikačných agentúr na svete s viac ako 3 000 zamestnancami v 80 pobočkách na svete. PHD bola vyhlásená za Globálnu agentúru roku 2013 na Cristal Awards festivale a bola Globálnou agentúrou roku 2012 podľa Adweek. V roku 2013 sa PHD stala Agentúrou roka vo Veľkej Británii, na Novom Zélande, v Indonézii, Singapúre, Indii, na Taiwane, v Austrálii, Kanade, Hong Kongu, Malajzii a Švédsku a získala tiež ôsmich levov v Cannes. Sieť PHD je súčasťou Omnicom Media Group (www.omnicommediagroup.com), divízie Omnicom Group Inc.(NYSE: OMC) www.phdmedia.com

chyba