Platobné stratégie, ktoré môžete využiť na rast vášho podnikania

Základným cieľom všetkých podnikateľských subjektov je dosahovanie, čo najvyššieho zisku.

22.11.2022 00:00
kevin.eu, pr, nepouzivat

Preto mnohí podnikatelia hľadajú rôzne spôsoby, ako tohto cieľu dosiahnuť. Existuje veľké množstvo obchodných stratégií, ktoré môžete skúsiť implementovať do svojho podnikania, ale zamýšľali ste sa niekedy nad benefitmi platobných stratégií? Bola pre vás platobná brána niekedy niečím viac ako len nástrojom na sprostredkovanie platieb? Poďte sa pozrieť na rôzne stratégie spracovania platieb, ktoré vám pomôžu zlepšiť vaše podnikanie.

Platba kartou pre on-spot nákupy

V dnešnej dobe, má už väčšina populácie platobné karty či už v tradičnej fyzickej podobe alebo v rámci SMART zariadení v telefóne, hodinkách a dokonca sa vyvíja aj čip, ktorý by bol pod kožou a ktorým by sa dalo takto platiť. Všetci milujú pohodlnosť a platba kartou je perfektným zosobnením pohodlnosti. Platobné karty súčasne reprezentujú jednu z najbezpečnejších platobných metód, môžete si na ne nastaviť limity, v prípade odcudzenia ich viete flexibilne zablokovať a zároveň niektorí poskytovatelia platobných kariet majú pre svojich klientov nastavené poistenie voči krádeži, takže by niekto aj použil vašu odcudzenú kartu na nákupy, spoločnosť, ktorá kartu vydala, vám tie peniaze preplatí.

Platba z účtu na účet pre pohodlné online nákupy

Rovnaký princíp, ako pri platobnej karte sa nachádza v rámci A2A platieb vzťahujúcich sa na online predaje (akýchkoľvek objemov), s lokálnymi, ale aj vzdialenými obchodnými partnermi.

Ak prevádzkujete podnikanie a chcete, čo najefektívnejšie pokračovať v jeho podnikaní, mali by ste zaviesť a súčasne aj odporučiť svojím partnerom bankové prevody. V konečnom dôsledku, efektívnejšie platobné stratégie vašich partnerov, budú mať pozitívny dopad na vás samotných.

Transparentnosť pre zákazníkov sa vám vyplatí!

Subjekty na trhu majú v obľube proces nakupovania, ale pokiaľ príde na krok platenia, skepticizmus sa začne vynárať na povrch. Pre vaše podnikanie je najlepšie, pokiaľ budete disponovať a poskytovať transparentný platobný proces. V takomto prípade zákazníci jednoducho pochopia, čo sa bude diať s ich peniazmi, prehľadne vidia čo sa deje s ich peniazmi a tým odstraňujete nejaký negatívny zásek, v procese dokončenia nákupu. Samozrejme toto má priamo nadväznosť na spokojnosť zákazníkov a určite to zasahuje aj do toho či sa zákazník vráti k vám nakúpiť alebo nie. Nezabúdajte, že spokojnosť zákazníkov je ten najviac dôležitý aspekt podnikania, ktorý vám dáva konkurenčnú výhodu, zlepšuje vám marketing, a teda aj celkový profit.

Informujte svojich zákazníkov o platobných možnostiach

Platobná stratégia, ktorá môže zlepšiť rast vášho podnikania má čo dočinenia s vzdelávaním vašich zákazníkov o možnostiach platby. Práve takýmto spôsobom si dokážete vybudovať lojálnych zákazníkov, ktorí budú rozumieť konkrétnym výhodám jednotlivých platobných možností, v ich budúcich nákupoch. V súčasnosti majú nakupujúci najväčšie platobné možnosti a vyznať sa v nich môže pôsobiť mätúco, platobné metódy potom pôsobia nedôveryhodne. Tým, že venujete čas a úsilie na edukáciu, ukážete zákazníkovi, že sa staráte, že vám záleží na tom, aby realizoval platobné transakcie, čo najefektívnejšie. Vy musíte vedieť, že pokiaľ zákazník chce pohodlnosť, platba kartou je ten pravý pre neho. Pokiaľ chce, čo najlepšie ceny, potom mu treba odporučiť vernostný program a podobne.

chyba