Ako získať odmeny za vernosť i zodpovednejšie nakupovanie

V bankách či u operátorov sa bežne stretávame s rôznymi formami odmien za vernosť. Dnes už pribúdajú aj také, ktoré odmeňujú za zodpovedný prístup.

24.05.2022 00:00
Tatra banka, pr, nepouzivat
Zdroj: Profimedia

Určite aj vy veľmi dobre viete, čo robiť, aby ste mali bankový účet či inú službu zadarmo alebo aspoň za zvýhodnenú cenu. Mnohé spoločnosti odmeňujú svojich zákazníkov za využívanie inovácií alebo doplnkových služieb, za platby kartami alebo počet ďalších zakúpených produktov. V každom prípade ide o výhodu pre obe zúčastnené strany. Pre vás ako zákazníka to okrem zľavy prináša napríklad aj menej starostí s manažovaním viacerých produktov vo viacerých spoločnostiach.

Odmeny za vernosť

Vernostné programy v rôznych podobách sú súčasťou našich nákupných rozhodnutí už skutočne veľa rokov. Ich nastavenie vychádza jednak z potrieb samotných zákazníkov, no prihliada aj na to, čo je pre danú firmu aktuálne či typické. V minulosti išlo napríklad v bankovom svete o podporu platieb kartou. Aj vďaka tomu dnes môžeme vidieť, že už ani mnohí starší ľudia nemajú problém v obchode zaplatiť kartou či vybrať si hotovosť z bankomatu. Inokedy zase išlo o rozšírenie využívania užitočných digitálnych noviniek, ktoré sa ruka v ruke s rozširovaním mobilného internetového pripojenia stali bežnou súčasťou našich životov. Stále dôležitá je však otázka správy osobných či firemných peňazí pod jednou strechou, nakoľko to umožňuje poskytovať skutočne kvalitné a komplexné finančné poradenstvo. Preto napríklad aj Tatra banka zmenila po mnohých rokoch svoj Program odmeňovania a dnes už záleží len na tom, koľko produktov klient v banke využíva. Podstata je jednoduchá a k výslednej nule za vedenie účtu stačí mať aspoň tri produkty okrem účtu. A to sa dá dosiahnuť veľmi ľahko, veď takmer každý z nás má aj nejaké to sporenie, úver či poistenie.

Odmeny za zodpovednejšie nákupy

Keď sme hovorili o motivácii k platbám kartou v minulých rokoch, dnes sa do popredia čoraz viac dostáva aj rozmer zodpovedného nakupovania. A to nielen v kontexte rodinných rozpočtov, ale aj z pohľadu trvalej udržateľnosti. Podľa zdrojov a výskumov rôznych vedeckých inštitútov sú spotrebitelia zodpovední až za 60 % vytvorenej uhlíkovej stopy. To naozaj nie je málo a môžeme teda povedať, že na každej transakcii záleží. Tatra banka spolu s novým Programom odmeňovania zmenila aj svoj pôvodný účet s balíkom služieb na nový Účet pre modrú planétu práve s týmto zámerom. Jej cieľom je aktívne prispievať k rozširovaniu povedomia o tvorbe individuálnej uhlíkovej stopy ako i k samotnej motivácii nakupovať zodpovednejšie. Preto teraz každý klient získa vďaka službe My Benefit #premodruplanetu zľavy z nákupov zrealizovaných u spolupracujúcich obchodníkov späť na účet. Navyše, noví klienti s novým účtom majú túto zľavu ešte atraktívnejšiu a banka im vráti až dvojnásobok priznanej zľavy až do výšky 100 EUR. Môžu tak nakupovať výhodnejšie práve produkty a služby, ktoré sú označované ako udržateľné. Vybrať si môžu z viac ako dvadsiatich ponúk, ktoré nájdu vo svojej mobilnej aplikácii Tatra banka. A ďalší obchodníci postupne pribúdajú.

My Benefit #premodruplanetu v mobilnej...
Tatra banka, pr, nepouzivat My Benefit #premodruplanetu v mobilnej aplikácii Tatra banka. Zdroj: Tatra banka

Tatra banka pri príležitosti uvedenia nového Účtu pre modrú planétu priniesla aj ďalšie zaujímavé benefity pre existujúcich i nových klientov. Okrem iného aj Digitálnu kreditnú kartu, ktorú vydáva bez fyzickej plastovej karty. Aj s ňou môžete nakupovať výhodnejšie a získať peniaze späť na účet vo výške 5 % z každej platby maximálne až 100 EUR. Noví klienti získajú teraz aj vedenie účtu zadarmo na 12 alebo až 24 mesiacov.

Účet pre modrú planétu

chyba