Energetické Centrum sa mení. Prednosť dostal zákazník

Obchodovanie s energiami nie je len o lacnej elektrine či plyne. Podľa Jána Slabého z Energetického Centra musí byť predajca aj spoľahlivým partnerom.

20.05.2013 08:00
Ján Slabý
Bohemia energy inzercia Ján Slabý

Začiatkom roka zmenilo Energetické Centrum vlastníka. Čo ste stihli od prevzatia firmy urobiť?
Prijali sme niekoľko efektívnych opatrení vedúcich k zlepšeniu vzťahov so zákazníkmi. V prvom rade sme im vyplatili preplatky za uplynulé obdobie, nastavili nový fakturačný systém a spoločnosť finančne stabilizovali. Ukončili sme spoluprácu s problémovými obchodnými zástupcami. Zároveň sme otvorili tému mimosúdneho vysporiadania sa s poškodenými klientmi Energetického Centra, ktorí podali podnet na spotrebiteľské združenie S.O.S. Poprad najmä pre nevyplatené preplatky či nekalé praktiky.

Nedávna kontrola Úradu pre reguláciu sieťových odvetví odhalila závažné pochybenia voči zákazníkom. Čo ste podnikli pri riešení týchto nedostatkov?
S výsledkami kontroly sme sa podrobne oboznámili. Napriek tomu, že pochybenia sa týkajú obdobia pred naším vstupom do spoločnosti Energetické Centrum, intenzívne rokujeme s úradom o náprave v prospech zákazníkov.

Čím sa bude vaša obchodná stratégia odlišovať od predchádzajúceho vedenia spoločnosti?
Energetické Centrum má 130 tisíc zákazníkov, ktorým budeme naďalej garantovať nižšiu cenu oproti bývalým monopolným dodávateľom počas celého trvania zmluvného vzťahu. Neostaneme len pri tejto konkurenčnej výhode. Naším cieľom je vybudovať kvalitnú zákaznícku starostlivosť, ktorá presvedčí spotrebiteľov, že sme pre nich spoľahlivým partnerom. Ponúkneme im produkty a služby s vyššou pridanou hodnotou, o ktorých ich budeme informovať prostredníctvom reklám, nového moderného call centra so zákaznícky orientovanými operátormi či cez obchodných zástupcov. Aby sme predchádzali akýmkoľvek prehreškom, budú musieť naši predajcovia absolvovať školenia a riadiť sa základnými etickými princípmi obsiahnutými v Kódexe obchodníka.

chyba