Nemali by sme sa s nikým porovnávať, jedine ak tak so samým sebou.
Čoraz viac rodín je dnes na Slovensku zraniteľných. Hovorí o tom aj rastúci počet rodičov, ktorí žiadajú o pomoc.
Deti a mladí ľudia vyrastajú obklopení počítačmi, smartfónmi či sociálnymi sieťami, no digitálne zručnosti na Slovensku stále nie sú pre každého samozrejmosťou.
Zakladateľ koncernu dm drogerie markt Götz W. Werner sa plne zasadzoval za víziu vytvorenia spoločnosti, ktorá do centra pozornosti stavia ľudí. Takej, ktorá prostredníctvom neustálej obnovy vždy zostáva relevantná a v ktorej sociálne príkladné správanie nie je len slovnou pretvárkou. Svoju silnú trhovú pozíciu dm pravidelne pretavuje do uplatňovania tejto filozofie v praxi. Zmysel pre zodpovedné podnikanie potvrdí aj pri oslave tridsaťročného výročia svojho pôsobenia na Slovensku.
Pri platení daní máte možnosť meniť životy. Venujte 2% zo svojich daní na pomoc Deťom s rakovinou, n. o., ktoré prechádzajú dlhou a náročnou liečbou.
Svetielko nádeje pomáha deťom s onkologickým alebo nevyliečiteľným ochorením a ich rodinám. Súčasťou jeho pomoci je aj podpora psychosociálneho tímu.
Vďaka projektu Lidla zákazníci zachránili viac ako 1 700 ton kvalitného ovocia a zeleniny.
Milanko má vážne choré srdiečko. Žije v Centre pre deti a rodinu. Vďaka pomoci odborného paliatívneho tímu Plamienka mohol osláviť svoj 1 rok života.
Tému inovatívneho využívania energetických zdrojov dm drogerie markt prináša do škôl a školských zariadení prostredníctvom projektu Školy na zelenú. Ten doposiaľ priniesol fotovoltické zariadenia siedmim inštitúciám naprieč Slovenskom.
Lidl so svojimi zákazníkmi robili aj v roku 2024 zo Slovenska lepšie miesto pre život.
Predvianočné obdobie je časom zázrakov, pomoci a spolupatričnosti.
Najväčší slovenský výrobca mäsových výrobkov Mecom Group sa zúčastnil na tohtoročných vianočných trhoch v Humennom.
Lidl Čistinky vyrástli v roku 2024 vo Veľkom Mederi, Levoči, Košiciach Dargovských hrdinov, Rožňave a Považskej Bystrice.
Často sa vraví, že ľudia sú si bližší na Vianoce, pretože práve Vianoce sú obdobím, kedy sa najčastejšie spomalíme a podelíme s tým, čo sme od života dostali.
Giving Friday je v dm drogerie markt prirodzeným nadviazaním na celoročnú stratégiu, ktorá sa vyhýba akciám a masívnym zľavám. Nakupujúcim v kamenných predajniach či online prostredí dm vytvára jednoduchú možnosť, ako pomôcť iným.
Príbeh Katky ukazuje silu podpory od tých, ktorí pri nás stoja v bolesti. Plamienok pomohol jej rodine nájsť cestu, ako sa znovu otvoriť radosti.