Ako funguje SMS lístok pre slovenských aj zahraničných cestujúcich?
Cestujúci si pohodlne zakúpia lístok cez SMS z akéhokoľvek slovenského aj zahraničného čísla. Stačí pred nástupom do vlaku odoslať SMS správu na príslušné čísla. Zahraniční cestujúci zaplatia prostredníctvom platobnej brány a následne im do telefónu príde platný cestovný lístok. Lístok, ako aj všetky informácie dostanú v angličtine. SMS lístok je možné použiť iba v uvedených kategóriách vlakov:
Vo vlakoch kategórie Os (mimo oblasti Vysokých Tatier):
- pošlite SMS na číslo 2255 (slovenské čísla) alebo na číslo +421 902 02 22 55 (zahraničné čísla),
- tento lístok neplatí vo vlakoch iných kategórií,
Vo Vysokých Tatrách (v tatranských elektrických železniciach, ozubnicovej železnici a vo vlakoch na linke Poprad-Tatry – Tatranská Lomnica cez Studený Potok):
- pošlite SMS na číslo 2233 (slovenské čísla) alebo na číslo +421 902 02 22 33 (zahraničné čísla).
Moderné cestovanie pre každého
SMS lístok je ideálny pre všetkých, ktorí potrebujú flexibilitu a rýchlosť. ZSSK zároveň odporúča prednostné využitie ďalších dostupných predajných kanálov:
- Online e-shop ZSSK na webovej stránke www.zssk.sk,
- Mobilná aplikácia IDeme vlakom, ktorá ponúka pohodlné nákupy kdekoľvek a kedykoľvek,
- Pokladnice na železničných staniciach.
Pozor! Lístok musí byť zakúpený a doručený vo vašom mobilnom telefóne pred nástupom do vlaku. V prípade technických problémov s doručením SMS lístka ZSSK nezodpovedá za jeho nedoručenie. Cestovanie bez platného lístka môže mať za následok sankcie.
Viac informácií o možnostiach nákupu lístkov a pravidlách používania SMS lístka nájdete na webovej stránke www.zssk.sk/sms.