Skupina predala v krajinách, kde pôsobí, celkom 89 100 ojazdených a zánovných automobilov
Rozširuje sa ponuka elektrických vozidiel. Od minulého roka je to nárast o takmer 40 %. Ojazdených áut na trhu medziročne pribudlo.
Na európske trhy bude uvedený na jar 2023.
Toyota BEV Concept predstavuje čistý a temperamentný dizajnový prístup.
Prieskumu medzi vodičmi, ktorý inicioval Volkswagen Slovensko, sa zúčastnilo 3 591 ľudí. Výsledky ukazujú, že máme čo zlepšovať.
Prvé prototypy vozidiel budú vyrobené počas roku 2023.
Koncepčný elektromobil Toyota predstavuje čistý a temperamentný dizajnový prístup spojený s udržateľnými a ekologickými materiálmi
Získate aj profesionálnu starostlivosť na celých 5 rokov.
Na Slovensko prichádza trend vozidlo si jednoducho prenajať.
Prius piatej generácie stále zachováva svoju hrdú tradíciu spochybňovania konvencií.
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h sa očakáva približne za dve sekundy.
Výhody elektrifikácie nespočívajú len v tom, že autá sú čistejšie a úspornejšie.
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., vyhlasuje OBCHODNÚ VEREJNÚ SÚŤAŽ s názvom "Predaj osobných automobilov".
Pískanie turba pri akcelerácii. Náhla strata výkonu motora. Opakované vypínanie turba pri vyšších otáčkach. Asi ste v tej chvíli tušili, že je zle.
Čím dlhšie človek stojí v čele veľkej firmy, tým viac môže prepadať presvedčeniu, že ho nič neprekvapí.
Slováci za VWolantom – tak sa volá nová kampaň, za ktorou stojí Volkswagen Slovensko.
VAM System si už viac ako 20 rokov drží titul neprekonaného zabezpečenia vozidla.
Výbava Black Edition zdôrazňuje jeho športový imidž a dlhodobý prenájom vám uľahčí podnikateľský život.
Obyvatelia Slovenska môžu svoje opotrebované pneumatiky odovzdať v akomkoľvek pneuservise alebo na predajných miestach, a to bezplatne.
Portfólio vozidiel, na ktorých prevádzke je možné ušetriť, zahŕňa 1 200 áut
Nová verzia RAV4 GR SPORT bude v Európe dostupná od 4. kvartálu 2022
Značke sa mimoriadne darí aj na slovenskom trhu
Spoločnosť Keller & Kalmbach už druhýkrát rozširuje kapacitu svojho centrálneho skladu a distribučného centra v bavorskom Hilpoltsteine.
Vozidlo si zachováva nízke hodnoty spotreby paliva a emisií – po úplnom vybití akumulátora plynulo prepne na hybridný pohon, čo zaručuje najnižšiu spotrebu paliva v segmente, len 1,1 l/100 km