Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020

Na Slovensku v roku 2020 bolo celkovo zaregistrovaných 82 676 nových vozidiel v kategórii M1 a N1. Celkový trh s uvedenými vozidlami tak poklesol o takmer 25% oproti roku 2019.

14.01.2021 00:00
Toyota, reklama, nepouzivat Foto:

Napriek zložitej situácii spôsobenej koronavírusovou pandémiou dokázala značka Toyota zvýšiť predaje v porovnaní s rokom 2019. Je to už 8 kontinuálny rok za sebou, kedy Toyota zvýšila svoj predaj oproti predchádzajúcemu roku. Toyota dosiahla celkovo 5 771 zaregis­trovaných vozidiel a oproti roku 2019 vzrástla o 2,6 %. Japonskej značke sa po prvý krát v histórii podarilo preraziť medzi prvých 5 značiek a so 7% trhovým podielom obsadila práve 5. miesto na trhu. Mesiac december pritom zakončila na celkovom 3. mieste s celkovo 692 novými zaregistrovanými vozidlami. Toyota má tak za sebou najúspešnejší rok na slovenskom trhu.

Ponuka značky čím ďalej, tým viac zodpovedá potrebám slovenských privátnych a firemných zákazníkov. Technologická vyspelosť, rovnako ako včasná príprava a snaha o znižovanie škodlivých emisií, sú ďalším dôležitým základným pilierom.

Foto: JOZEF MURARIK
Toyota, reklama, nepouzivat

„V roku 2020 sa nám naozaj mimoriadne darilo a to aj napriek situácii, ktorá postihla celý svet, nielen Slovensko. Je to výsledok dlhodobej stabilnej a fungujúcej stratégie, ktorú sme v roku 2016 zaviedli. Posun z 12. miesta na piate potvrdzuje stále väčšiu obľubu našich vozidiel a služieb. Stratégia značky je založená na kvalitných, spoľahlivých a moderných produktoch, výraznom náskoku nízkoemisných pohonoch, zákazníckej spokojnosti a stabilnej dílerskej siete. Chcem poďakovať súčasným, ako aj novým zákazníkom za ich dôveru a všetkým autorizovaným predajcom za skvelú reprezentáciu značky. Povedal Milan Kočka, generálny riaditeľ Toyota a Lexus SR.

Mimoriadne prepracovaný a spoľahlivý hybridný pohon, ktorým sa značka výrazne od konkurencie odlišuje je zákazníkmi stále viac vyhľadávaným a už dnes dosahuje 45% z celkového predaja značky. Pri prémiovej značke Lexus volí hybridnú motorizáciu dokonca až 98% zákazníkov.
 Foto: JOZEF MURARIK
Toyota, reklama, nepouzivat

Aj rok 2021 bude pre značku v znamení hybridnej technológie a rozširovania ponuky elektrifikovaných vozidiel. Modelom RAV 4 Plug in hybrid, nadviaže Toyota na dlhoročný vývoj hybridných pohonov a zároveň rozšíri výber pohonných jednotiek.

Prvé vozidlá najväčšieho hybridného SUV značky, sedemmiestneho modelu Highlander, ktorý bude v ponuke s výhradne hybridným pohonom k autorizovaným predajcom dorazia v najbližších dňoch. V polovici roka uvedie značka do predaja model Yaris Cross, ktorý bude opäť k dispozícii aj s hybridnou motorizáciou.

Medzi najväčšiu novinku, ktorú môžu zákazníci očakávať na jar, však bezpochyby patrí model na vodíkový pohon Toyota Mirai.

 Foto: JOZEF MURARIK
Toyota, pr clanok, reklama, nepouzivat
chyba